Στη παραλία του Σχινιά βρέθηκε χθες ο Γιώργος σύμφωνα με το parapolitka.gr προκειμένου να εξασκήσει το αγαπημένο του σπορ...
Βάσει του ρεπορτάζ, αμέσως μετά τις κρίσιμες συνδιασκέψεις στου Μαξίμου, με το οικονομικό του επιτελείο, τους τραπεζίτες και άλλους κυβερνητικούς αξιωματούχους, ο πρωθυπουργός πήρε το κανό του και έφυγε για τη παραλία.
Βάσει του ρεπορτάζ, αμέσως μετά τις κρίσιμες συνδιασκέψεις στου Μαξίμου, με το οικονομικό του επιτελείο, τους τραπεζίτες και άλλους κυβερνητικούς αξιωματούχους, ο πρωθυπουργός πήρε το κανό του και έφυγε για τη παραλία.
Εκεί έκατσε με τις ώρες προκειμένου να χαλαρώσει, με τη προσωπική του ασφάλεια αλλά και το λιμενικό να παρευρίσκεται στο χώρο για να αποφευχθούν τυχόν επεισόδια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου