"Τούρκος" έγινε ο Κώστας Αρβανίτης σήμερα το πρωί στην "Πρωινή Γραμμή", όταν τέθηκε το θέμα της εργασιακής εφεδρείας στο τραπέζι...
Ο δημοσιογράφος που παρουσίαζε το θέμα δήλωσε πως αυτή γίνεται με άκομψο τρόπο.
Ο Κ. Αρβανίτης τον... διόρθωσε λέγοντάς του χαρακτηριστικά: "Με βάρβαρο τρόπο! Αυτά να τα ακούει ο Πρετεντέρης"!
Ενώ συνέχισε σε έντονο ύφος: 'Βλέπω συναδέλφους μου να κλαίνε! Δεν μπορώ να το αντέξω! Να βγαίνουν οι λιμοκοντόροι στα κανάλια και να λένε κάντε το! Κάνε το εσύ χορτάτε! Κάντο εσύ! ...και όλοι αυτοί"!
Tέλος, είπε χαμηλόφωνα τη φράση: "Άντε ρε στα κομμάτια να πούμε..." ! (?)
Ο δημοσιογράφος που παρουσίαζε το θέμα δήλωσε πως αυτή γίνεται με άκομψο τρόπο.
Ο Κ. Αρβανίτης τον... διόρθωσε λέγοντάς του χαρακτηριστικά: "Με βάρβαρο τρόπο! Αυτά να τα ακούει ο Πρετεντέρης"!
Ενώ συνέχισε σε έντονο ύφος: 'Βλέπω συναδέλφους μου να κλαίνε! Δεν μπορώ να το αντέξω! Να βγαίνουν οι λιμοκοντόροι στα κανάλια και να λένε κάντε το! Κάνε το εσύ χορτάτε! Κάντο εσύ! ...και όλοι αυτοί"!
Tέλος, είπε χαμηλόφωνα τη φράση: "Άντε ρε στα κομμάτια να πούμε..." ! (?)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου