Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Οπαδικές βαρβαρότητες

30 οπαδοί του Ολυμπιακού επιτέθηκαν και έκλεψαν άνδρα που αναγνώρισαν ως αντίπαλο οπαδό  σε fast food στην Αθηνών-Κορίνθου...


Το περιστατικό συνέβη στις 2 τα ξημερώματα της Τετάρτης. Πούλμαν που μετέφερε οπαδούς του Ολυμπιακού έκανε στάση στο 17χλμ Αθηνών - Κορίνθου για ξεκούραση.

Άγνωστο πως τον αναγνώρισαν ως αντίπαλο οπαδό, ο άτυχος άνδρας δέχθηκε βάναυση επίθεση και του έκλεψαν και 50 ευρώ από το πορτοφόλι του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου