30 οπαδοί του Ολυμπιακού επιτέθηκαν και έκλεψαν άνδρα που αναγνώρισαν ως αντίπαλο οπαδό σε fast food στην Αθηνών-Κορίνθου...
Το περιστατικό συνέβη στις 2 τα ξημερώματα της Τετάρτης. Πούλμαν που μετέφερε οπαδούς του Ολυμπιακού έκανε στάση στο 17χλμ Αθηνών - Κορίνθου για ξεκούραση.
Άγνωστο πως τον αναγνώρισαν ως αντίπαλο οπαδό, ο άτυχος άνδρας δέχθηκε βάναυση επίθεση και του έκλεψαν και 50 ευρώ από το πορτοφόλι του

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου