Αφού ξέμπλεξε με τη δικαιοσύνη στην Αμερική και με το Γιώργο που τον έπαιρνε κάθε μέρα τηλέφωνο, ο Στρος-Καν δήλωσε πως θα ήταν κάποια λύση να διαγραφεί το χρέος το ελληνικό χρέος...
Στη συνέχεια τόνισε πως:«...είναι δυνατόν να δοθεί νέα εκκίνηση στην Ευρώπη με την προϋπόθεση ότι η λήψη των αποφάσεων, όμως, και η εφαρμογή τους, δεν θα γίνονται με μεγάλες καθυστερήσεις, διότι οι χρόνοι της οικονομίας είναι απείρως ταχύτεροι από τους χρόνους της πολιτικής», ενώ πρόσθεσε:«Σκεφθείτε στις 21 Ιουλίου είχαμε συνάντηση κορυφής που πήγε καλά, σήμερα δύο μήνες μετά και τίποτα ακόμα δεν είναι σε ισχύ. Η Ελλάδα δεν έκανε αυτά που έπρεπε, οι Ευρωπαίοι δεν ήλεγξαν επαρκώς, οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις δεν λειτούργησαν αρκετά γρήγορα για να δώσουν λύση.».
Στη συνέχεια τόνισε πως:«...είναι δυνατόν να δοθεί νέα εκκίνηση στην Ευρώπη με την προϋπόθεση ότι η λήψη των αποφάσεων, όμως, και η εφαρμογή τους, δεν θα γίνονται με μεγάλες καθυστερήσεις, διότι οι χρόνοι της οικονομίας είναι απείρως ταχύτεροι από τους χρόνους της πολιτικής», ενώ πρόσθεσε:«Σκεφθείτε στις 21 Ιουλίου είχαμε συνάντηση κορυφής που πήγε καλά, σήμερα δύο μήνες μετά και τίποτα ακόμα δεν είναι σε ισχύ. Η Ελλάδα δεν έκανε αυτά που έπρεπε, οι Ευρωπαίοι δεν ήλεγξαν επαρκώς, οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις δεν λειτούργησαν αρκετά γρήγορα για να δώσουν λύση.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου