Κάνουν ότι μπορούν οι φορολογούμενοι, προκειμένου να μπορέσουν να γλιτώσουν τα χαράτσια της κυβέρνησης...
Προσφυγές εναντίον της έκτακτης εισφοράς στα εισοδήματα άρχισαν να καταθέτουν στις Εφορίες, με στόχο να κηρυχθεί παράνομη η εισφορά και να τους επιστραφούν τα χρήματα, αν και εφόσον η Δικαιοσύνη την κρίνει αντισυνταγματική.
Οι λόγοι που το κάνουν αυτό είναι οι εξής:
1. Η εισφορά είναι αντισυνταγματική επειδή παραβιάζει την αρχή της μη αναδρομικής φορολόγησης των εισοδημάτων, δηλαδή φορολογούνται εκ νέου τα εισοδήματα του 2010 τα οποία έχουν ήδη φορολογηθεί.
2. Παραβιάζεται η αρχή της αναλογικότητας, καθώς για μερικά ευρώ παραπάνω εισόδημα προκαλείται υπέρμετρη επιβάρυνση. Αυτό παρατηρείται σε όσα εισοδήματα βρίσκονται στο όριο μεταξύ δυο κλιμακίων.
3. Παραβιάζεται η αρχή της ίσης μεταχείρισης, διότι φορολογούνται και τα εισοδήματα που έχουν ήδη φορολογηθεί αυτοτελώς (π.χ. τόκοι καταθέσεων) και η δήλωσή τους δεν ήταν υποχρεωτική από το νόμο. Με άλλα λόγια φορολογούνται όσοι τα δήλωσαν οικιοθελώς, ενώ απαλλάσσονται από το φόρο αυτοί που δεν τα δήλωσαν.
4. Παραβιάζεται η αρχή της παροχής έννομης προστασίας στους φορολογούμενους επειδή η διάταξη του νόμου για την εισφορά ορίζει ότι η κατάθεση προσφυγής δεν αναστέλλει την πληρωμή της.
Κύμα προσφυγών είχε προκαλέσει και η έκτακτη εισφορά που είχε επιβάλει το 2009 η κυβέρνηση της Ν.Δ.
Το πρωτοδικείο την έκρινε αντισυνταγματική, το εφετείο συνταγματική, το βʼ τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας αντισυνταγματική και αναμένεται η απόφαση της ολομέλειας του ΣτΕ. Εφόσον κριθεί αντισυνταγματική και από την ολομέλεια του ΣτΕ τότε η κυβέρνηση θα πρέπει να επιστρέψει τα περίπου 300 εκατ. ευρώ(!) που είχαν εισπραχθεί.
1. Η εισφορά είναι αντισυνταγματική επειδή παραβιάζει την αρχή της μη αναδρομικής φορολόγησης των εισοδημάτων, δηλαδή φορολογούνται εκ νέου τα εισοδήματα του 2010 τα οποία έχουν ήδη φορολογηθεί.
2. Παραβιάζεται η αρχή της αναλογικότητας, καθώς για μερικά ευρώ παραπάνω εισόδημα προκαλείται υπέρμετρη επιβάρυνση. Αυτό παρατηρείται σε όσα εισοδήματα βρίσκονται στο όριο μεταξύ δυο κλιμακίων.
3. Παραβιάζεται η αρχή της ίσης μεταχείρισης, διότι φορολογούνται και τα εισοδήματα που έχουν ήδη φορολογηθεί αυτοτελώς (π.χ. τόκοι καταθέσεων) και η δήλωσή τους δεν ήταν υποχρεωτική από το νόμο. Με άλλα λόγια φορολογούνται όσοι τα δήλωσαν οικιοθελώς, ενώ απαλλάσσονται από το φόρο αυτοί που δεν τα δήλωσαν.
4. Παραβιάζεται η αρχή της παροχής έννομης προστασίας στους φορολογούμενους επειδή η διάταξη του νόμου για την εισφορά ορίζει ότι η κατάθεση προσφυγής δεν αναστέλλει την πληρωμή της.
Κύμα προσφυγών είχε προκαλέσει και η έκτακτη εισφορά που είχε επιβάλει το 2009 η κυβέρνηση της Ν.Δ.
Το πρωτοδικείο την έκρινε αντισυνταγματική, το εφετείο συνταγματική, το βʼ τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας αντισυνταγματική και αναμένεται η απόφαση της ολομέλειας του ΣτΕ. Εφόσον κριθεί αντισυνταγματική και από την ολομέλεια του ΣτΕ τότε η κυβέρνηση θα πρέπει να επιστρέψει τα περίπου 300 εκατ. ευρώ(!) που είχαν εισπραχθεί.

να μην πληρωσεις κανεις μας γινετε? τοτε θα καταλαβουν τι εστι ελληνας
ΑπάντησηΔιαγραφή