Από εκεί που δε θα έβλεπε καθόλου τον Σαμαρά, στη σχεδίαση "γκρίζων" λόγων κατέφυγε ο Παπανδρέου...
Φάνηκε το Σάββατο, μετά την ομιλία του προέδρου της ΝΔ, όπου βγήκε ο Ηλίας Μόσιαλος, για να υποβαθμίσει τα λεγόμενα του Αντώνη Σαμαρά.
Χθες, και αφού είχε τελειώσει το Eurogroup από την Παρασκευή, και αφού είχε έρθει και ο Γιώργος άρον-άρον από το Λονδίνο, συγκαλέστηκε η κυβενητική επιτροπή, προκειμένου να συζητηθούν τα νέα μέτρα που ζήτησε η τρόικα 2 ημέρες νωρίτερα!
Τέλος, μετά τη συνέντευξη τύπου του Αντώνη Σαμαρά, βγήκε ο Βενιζέλος να μιλήσει για τα νέα μέτρα, χωρίς να τα πει!
Σας μπέρδεψα; Και ο υπουργός Οικονομικών αυτό ήθελε. Να μας μπερδέψει.
Αφού κατηγόρησε δημοσιογράφους, συνδικαλιστές, πολιτικούς ότι βγαίνει η εικόνα στο εξωτερικό πως η Ελλάδα είναι αφερέγγυα, είπε να το βουλώσουν και να μη μιλάνε για τη κακή κατάσταση μας.
ΥΓ: Ποιος βλάπτει τη χώρα άσε κανέναν άλλο να το πει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου