Σε δηλώσεις προέβη ο Νίκος Χατζηνικολάου μέσω της εκπομπής του στο Real fm σχετικά με τις εξελίξεις με το κανάλι ALTER...
Ξεκαθάρισε πως δεν κάνει συζητήσεις με κανένα άλλο κανάλι (σε αντίθεση με αυτά που γράφονται) ενώ δήλωσε πως είναι στεναχωρημένος με τις εξελίξεις στο ALTER, όμως δε γίνεται να εργάζεται δωρεάν μετά από 8-9 μήνες.
Ο γνωστός δημοσιογράφος έδειξε πρόθεση να επιστρέψει, αφού είπε πως θα περιμένει το ALTER, ενώ ανέφερε πως δε ζητάει όλα τα χρήματα που του χρωστάνε, απλά ένα συμβολικό ποσό, το οποίο αν του δωθεί, θα επιστρέψει.
Ξεκαθάρισε πως δεν κάνει συζητήσεις με κανένα άλλο κανάλι (σε αντίθεση με αυτά που γράφονται) ενώ δήλωσε πως είναι στεναχωρημένος με τις εξελίξεις στο ALTER, όμως δε γίνεται να εργάζεται δωρεάν μετά από 8-9 μήνες.
Ο γνωστός δημοσιογράφος έδειξε πρόθεση να επιστρέψει, αφού είπε πως θα περιμένει το ALTER, ενώ ανέφερε πως δε ζητάει όλα τα χρήματα που του χρωστάνε, απλά ένα συμβολικό ποσό, το οποίο αν του δωθεί, θα επιστρέψει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου