Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Μισθολογικός μεσαίωνας!

Τι άλλο θα διαβάσουμε!; - Η κρίση φτιάχνει... Κροίσους της εκμετάλλευσης...
Πρωτοφανής είναι οι καταγγελίες στη Πάτρα που θέλουν εργαζόμενες σε συνεργεία καθαριότητας σε Νοσοκομείο να πληρώνουν... το αφεντικό τους με την επιστροφή 300 ευρώ από τις μηνιαίες αποδοχές που υπογράφουν.

Όπως δηλώνει στην καταγγελία της η ΠΑΣΚΕ Δ.Υ Εργασιακών, Κοινωνικών Χώρων και Δικαιωμάτων Αχαΐας αναφέρεται ότι τα ιδιωτικά αυτά συνεργεία, εκμεταλλευόμενα την ανάγκη των εργαζόμενων να συνεχίζουν να εργάζονται, εφαρμόζουν έναν απαράδεκτο και προκλητικό τρόπο εκμετάλλευσής τους, πού χρίζει άμεσης παρέμβασης των αρμόδιων διωκτικών αρχών και όχι μόνον.
Και συνεχίζει υποστηρίζοντας πως υποχρεώνουν κάθε εργαζόμενη να επιστρέφει στο αφεντικό της κάθε μήνα το ποσό των 300 ευρώ περίπου, από τον μισθό πού υποχρεούται να της καταβάλλει, υπογράφοντας βέβαια υπό τον φόβο της απόλυσης, σχετική απόδειξη πληρωμής για όλο το ποσό.

Αυτά συμβαίνουν στην Ελλάδα και στις τριτοκοσμικές χώρες μόνο! Αναρωτιόμαστε αν κάποιος έχει υπόψη του το γεγονός και αν προτίθεται να κάνει κάτι για αυτό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου