«Οι γαλλικές τράπεζες δεν διατρέχουν κίνδυνο. Έχουν αρκετά κεφαλαιακά αποθέματα για να αντιμετωπίσουν ενδεχομένως το ελληνικό χρέος»...
Τάδε έφη ο Γάλλος υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων Ζαν Λεονετί στο τηλεοπτικό δίκτυο France 2, ο οποίος θεωρεί υπεύθυνη την διακίνηση φημών για τον αναβρασμό που επικρατεί στις αγορές και υπενθυμίζει ότι κατά τα τεστ αντοχής «καμία γαλλική τράπεζα δεν είχε αρνητικά αποτελέσματα και συγχρόνως λίγες ευρωπαϊκές τράπεζες ήταν αρνητικές».
Τάδε έφη ο Γάλλος υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων Ζαν Λεονετί στο τηλεοπτικό δίκτυο France 2, ο οποίος θεωρεί υπεύθυνη την διακίνηση φημών για τον αναβρασμό που επικρατεί στις αγορές και υπενθυμίζει ότι κατά τα τεστ αντοχής «καμία γαλλική τράπεζα δεν είχε αρνητικά αποτελέσματα και συγχρόνως λίγες ευρωπαϊκές τράπεζες ήταν αρνητικές».
«Δεν θα υπάρξει ούτε χρεοκοπία της Ελλάδας, ούτε έξοδος από την ευρωζώνη», δήλωσε ο Ζαν Λεονετί, υπογραμμίζοντας ότι σε περίπτωση εξόδου από το ευρώ, «οι Έλληνες θα έχαναν το 30% της αγοραστικής τους δύναμης, η ευρωζώνη θα βρισκόταν σε ένα παιγνίδι ντόμινο που θα σήμαινε ότι αύριο οι κερδοσκόποι θα επιτίθεντο στην Ισπανία και την Ιταλία, γιατί όχι και στην Πορτογαλία;» είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου