Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Γεύμα κατάλυσης της νηστείας του Ραμαζανιού με Έλληνες για τον Ερντογάν

Ο Τούρκος πρωθυπουργός Ταγίπ Ερντογάν αποδέχθηκε πρόσκληση του Συνδέσμου Αλληλεγγύης των Ελληνορθόδοξων Σωματείων της Κωνσταντινούπολης, για να συμμετάσχει στο γεύμα κατάλυσης της νηστείας του Ραμαζανιού (iftar)...
Το γεύμα θα οργανωθεί στους κήπους του Αρχαιολογικού Μουσείου της Κωνσταντινούπολης στις 28 Αυγούστου, την τελευταία ημέρα της νηστείας του Ραμαζανιού, και αποτελεί το σημαντικότερο συμβολικά γεύμα της περιόδου αυτής της νηστείας.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Παντελής Βίνγκας, ο οποίος είχε την πρωτοβουλία της εκδήλωσης, δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ιδιαίτερα ικανοποιημένος για την εξέλιξη αυτή, την οποία χαρακτήρισε "ιστορική".

Στο συγκεκριμένο γεύμα, που ανάλογό του δεν έχει οργανωθεί ποτέ στη διάρκεια της ιστορίας της τουρκικής Δημοκρατίας, θα συμμετάσχουν στελέχη όλων των χριστιανικών μειονοτήτων της Πόλης.

Πέρυσι, ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης Μπουλέντ Αριντς, προσκάλεσε εκπροσώπους των μη μουσουλμανικών μειονοτήτων σε ανάλογο γεύμα που είχε οργανώσει ο ίδιος στην Κωνσταντινούπολη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου