Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Αλλαγές της τελευταίας στιγμής στο νομοσχέδιο για την παιδεία

Αλλαγές της τελευταίας στιγμής εξετάζει το υπουργείο παιδείας λίγες μόνο ημέρες πριν κατατεθεί στη βουλή το νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση.

Οι τροποποιήσεις της υπουργού Άννας Διαμαντοπούλου έχουν να κάνουν με τη σύνθεση του νέου θεσμού του 15μελούς Συμβουλίου διοίκησης των ΑΕΙ...
Συγκεκριμένα, αποφάσισε να ενισχύσει την παρουσία των εσωτερικών μελών στα συμβούλια διοίκησης των πανεπιστημίων. Με την αρχική μορφή του νομοσχεδίου προβλεπόταν πως το Συμβούλιο θα συγκροτούν επτά πανεπιστημιακοί, επτά έξω-πανεπιστημιακοί και ένας εκπρόσωπος των φοιτητών, γεγονός που είχε οδηγήσει σε σφοδρές αντιδράσεις από την πανεπιστημιακή κοινότητα αλλά και από βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

Πλέον, με τις αλλαγές, η αναλογία γέρνει υπέρ των πανεπιστημιακών, οι οποίοι θα έχουν 8 εκπροσώπους στο Συμβούλιο. Παράλληλα, αποφεύγεται έτσι να θεωρείται ο πρύτανης έξω-πανεπιστημιακός.

Όσον αφορά τον ρόλο της Συγκλήτου, αυτός αναβαθμίζεται καθώς αναλαμβάνει όλα τα ερευνητικά και εκπαιδευτικά θέματα ενώ το τμήμα παραμένει βασική πανεπιστημιακή μονάδα και όχι σχολή.

Το νομοσχέδιο εισάγεται τη Δευτέρα στην Ολομέλεια της Βουλής και τίθεται προς ψήφιση την Τετάρτη.

Παρ' όλες τις αλλαγές στις οποίες προβλέπεται να προβεί το υπουργείο ωστόσο, οι εκπαιδευτικοί φαίνεται πως εμμένουν στις απόψεις τους καθώς από αύριο, Κυριακή ξεκινάνε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα οι οποίες θα συνεχιστούν και την Δευτέρα. Υπενθυμίζεται ότι οι πρυτάνεις έχουν απειλήσει με λουκέτο τα πανεπιστήμια από 1ης Σεπτεμβρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου