Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Πανικός για 785 επιβάτες λόγω βλάβης στο Speedrunner 3


Με δυο ώρες καθυστέρηση κατέπλευσε σήμερα στο Λιμάνι του Πειραιά το Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΠΙΝΤΡΑΝΝΕΡ ΙΙΙ», καθώς παρουσιάστηκε βλάβη τις πρώτες πρωινές ώρες στη μια κύρια μηχανή του, ενώ κατευθυνόταν από Πάρο προς Πειραιά, εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο, με 785 επιβάτες...

Το πλοίο συνέχισε με μειωμένη ταχύτητα και κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι του Πειραιά στις 02.25 αντί της προγραμματισμένης 00:25, όπου από τη Λιμενική Αρχή απαγορεύθηκε ο απόπλους μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη και να προσκομιστεί βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου