Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Διάσημοι, πανίσχυροι παιδεραστές!


ΕΤΣΙ ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ
Σάλος διεθνώς με τον «σερ» της τηλεόρασης. Απίστευτη ιστορία στη χώρα μας με μέλος πανίσχυρης πολιτικής οικογένειας σε διάσημο σχολείο... Έτσι συγκαλύπτουν οι επώνυμοι τα εγκλήματά τους!
Του ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ
Η Καθολική Εκκλησία ακόμα δεν έχει συνέλθει από τις τρομερές υποθέσεις παιδεραστίας που συγκαλύφθηκαν επί χρόνια. Στην Ιρλανδία η συγκάλυψη προκάλεσε κυβερνητική κρίση και οι υποθέσεις ακόμα βρίσκονται σε εκκρεμότητα, καθώς τα θύματα αναφέρονται επώνυμα στους θύτες και ζητούν την παραδειγματική τους τιμωρία.
Τα εκατοντάδες θύματα τον καιρό της σεξουαλικής κακοποίησης, κορίτσια και αγόρια, ήταν σε ηλικίες από 8 έως και 15 ετών. Η Ελληνορθόδοξη Εκκλησία της Αμερικής, με τη σειρά της, βρέθηκε σε δίνη αποκαλύψεων και από τη μία ξήλωσε, όπως και η Καθολική, τους δράστες παιδεραστίας, από την άλλη πληρώνουν τεράστια ποσά. Στη Βρετανία ξέσπασε νέος σάλος αυτές τις ημέρες, καθώς αποκαλύφθηκε ότι ο διάσημος τηλεοπτικός σταρ Τζίμι Σάβιλ ήταν ένας φρικτός παιδεραστής και τα θύματά του είναι ίσως και πάνω από 200. Μάλιστα, ρεπορτάζ που αναδημοσιεύουμε και εμείς λόγω της σοβαρότητας αναφέρουν ότι τρίζουν και τα ίδια τα θεμέλια του περίφημου ΒΒC, καθώς αποκαλύπτεται ότι συγκαλύφθηκε το σκάνδαλο για να μην πληγεί η εικόνα του σταθμού. Τι και αν τόσα παιδιά έχασαν τα πάντα στην υπόλοιπη ζωή… Η εικόνα του σταθμού να ’ναι καλά. Όπως η εικόνα του μοναστηριού παλαιότερα, η εικόνα της Μητρόπολης, η εικόνα της Αρχιεπισκοπής Αμερικής και δεν συμμαζεύεται.
Έτσι συγκαλύπτουν οι επώνυμοι τα εγκλήματά τους. Ταυτίζουν τον θεσμό που υπηρετούν με το πρόσωπό τους και διαστρέφουν την πραγματικότητα. Αντί να υπηρετούν τον θεσμό, βάζουν τον θεσμό να τους υπηρετήσει… Έτσι είναι οι νόμοι. Φτιάχνονται σαν τον ιστό, ώστε τα μεγάλα έντομα να τον τρυπάνε και να φεύγουν και τα μικρά να συλλαμβάνονται για να δικαιολογεί ο νόμος την ύπαρξή του και οι θεσμοί τη λειτουργία τους, είπε ο εισαγγελέας Διώτης σε συνέντευξή του για να δικαιολογήσει, γιατί το ελληνικό κράτος «δούλευε» τον ελληνικό λαό με τη δήθεν λειτουργία του «πόθεν έσχες». Στην πραγματικότητα, αυτό λειτουργούσε για να καλύπτονται τα μαύρα χρήματα με μη έλεγχο του «πόθεν». Το ίδιο και ο νόμος για τα φρικώδη σεξουαλικά εγκλήματα κατά ανηλίκων. Πριν από χρόνια είχαμε αποκαλύψει το σκάνδαλο παιδεραστίας σε ίδρυμα «αγάπης» στην Αγία Παρασκευή. Θυμόμαστε ακόμα τον τρόμο εισαγγελέως μη και γίνει γνωστό ότι «μίλησε σε δημοσιογράφο». Ενώ θα έπρεπε, υπό συνθήκες νόμιμης λειτουργίας των θεσμών, να δέχεται τους δημοσιογράφους στο εισαγγελικό γραφείο. Τον ίδιο τρόμο αντιμετώπιζαν και δημοσιογράφοι του ΒΒC που γνώριζαν το βρόμικο δεύτερο πρόσωπο του Σάβιλ. Κάποιοι είχαν απειληθεί ευθέως ότι «θα σβήσουν από τη δημοσιογραφία, και όχι μόνο από το ΒΒC, αν τολμήσουν να αναπαράγουν τα ψεύδη κομπλεξικών γονιών που δεν θέλουν να παραδεχθούν ότι οι κόρες τους με τη θέλησή τους στα 12 και στα 15τους έπεφταν στο κρεβάτι του Σάβιλ». Το ανθρωπόμορφο (έστω με αυτή τη μορφή που το βλέπετε…) είχε τιμηθεί και με τον τίτλο του «σερ» από τη βασίλισσα, γιατί «δεν μπορούσε να φανταστεί κανείς το δεύτερο βρόμικο πρόσωπό του». Κι, όμως, τα στοιχεία σε βάρος του βοούσαν.
Το ίδιο αποκαλύφθηκε πρόσφατα και στις ΗΠΑ, όπου διάσημος προπονητής αναγκάστηκε να ταπεινωθεί δημόσια με δηλώσεις συγγνώμης και καταβολή αποζημίωσης, γιατί συγκάλυψε υποθέσεις παιδεραστίας στην ομάδα του. Οι επιστήμονες θεωρούν ότι τα παιδιά καταστρέφονται κυριολεκτικά, όταν αποπλανηθούν από άτομα με τα οποία έχουν σχέση εξάρτησης και εμπιστοσύνης. Πρωτίστως, συγγενικά πρόσωπα, δασκάλους, προπονητές κ.λπ. Πρόσφατα, με συνοπτικές διαδικασίες, δημοσιοποιήθηκαν τα στοιχεία προπονητών που αποπλανούσαν παιδιά στις ομάδες τους. Στη Νίκαια, στο… κ.λπ. Είναι, όμως, τα… μικρά έντομα του ιστού. Ένας δικαστικός λειτουργός υπό συνθήκες που θύμιζαν το ίδρυμα «αγάπης» πριν από μερικά χρόνια μας ενημέρωσε για το άγριο παρασκήνιο που παίζεται, προκειμένου να συγκαλυφθεί υπόθεση αποπλάνησης ανηλίκου από καθηγητή. Το ανήλικο ήταν το 2007 ηλικίας 15 ετών, στην Α΄ Λυκείου. Ήταν μέλος διάσημου στη χώρα μας σχολείου. Διάσημου, γιατί εκεί έχουν πρόσβαση μόνο παιδιά οικονομικά ισχυρών, αλλά και λόγω της προϊστορίας του. Το μέλος του διδακτικού προσωπικού που το αποπλάνησε είναι, επίσης, συγγενικό πρόσωπο διάσημου πολιτικού προσώπου στην Ελλάδα με τρομερή δύναμη και στο προσκήνιο και στο παρασκήνιο.
Αν στη θέση του ήταν άσημο μέλος διδακτικού προσωπικού, θα βλέπαμε φωτογραφίες του γύρω από το σχολείο, στις εφημερίδες, στις τηλεοράσεις κ.λπ. Όμως, η ισχύς επιβάλλει όχι μόνο τον νόμο της σιωπής, αλλά και απίστευτη δικαστική πορεία. Αυτή η πορεία κάνει έξω φρενών και δικαστικούς. Η υπόθεση πάει κι έρχεται χρόνια και το τρικ που εφηύραν για να αποσυνδέσουν τις ιδιότητες «μαθητής-δάσκαλος» είναι ότι το μέλος του διδακτικού προσωπικού δίδασκε σε άλλη τάξη, άρα, δεν είχε επιρροή, άρα… άρα… κ.λπ. Έσχατο σημείο είναι να θεωρούν ως λόγο απαλλαγής του δασκάλου από την αποπλάνηση τον «καλό λόγο του θύματος». Σαν να ήταν ποτέ δυνατόν να μιλήσει άσχημα για τον «έρωτα» που, μάλιστα, έχει ιδιαιτερότητα και, άρα, όχι καθολική κοινωνική αποδοχή το θύμα…
Αυτή είναι η Ελλάδα. Θα πάρει και παράσημο ο θύτης. Δημοσιεύουμε μέρος δικαστικού εγγράφου για να αντιληφθείτε ότι η ισονομία και η ισοπολιτεία πάνε περίπατο, όταν αφορούν ισχυρούς και επωνύμους… Δημοσιεύουμε και το ρεπορτάζ του ΒΒC για τον «σερ Σάβιλ» και παλαιότερες φωτογραφίες από ΑΔΙΚΑΣΤΕΣ ακόμα υποθέσεις αποπλάνησης ανηλίκων, ώστε να βγάλετε τα συμπεράσματά σας για τον τρόπο λειτουργίας των θεσμών στην Ελλάδα. Δεν δημοσιεύουμε το όνομα, γιατί ήδη δεχθήκαμε σοβαρές απειλές στην πρώτη φάση της έρευνας, αλλά το χειρότερο είναι ότι θα καταστούμε κάποια στιγμή και υπόλογοι, αφού είναι πέρα από βέβαιο ότι η Δικαιοσύνη θα κρίνει ότι είναι αθώο το κατηγορούμενο σήμερα μέλος του διδακτικού προσωπικού του διάσημου σχολείου με το πανίσχυρο πολιτικό όνομα…
Το άγριο παρασκήνιο, προκειμένου να συγκαλυφθεί υπόθεση αποπλάνησης ανηλίκου από καθηγητή, το 2007, αποκαλύπτει σήμερα η εφημερίδα μας. Τότε το θύμα ήταν ηλικίας 15 ετών και φοιτούσε στην Α΄ Λυκείου διάσημου στη χώρα μας σχολείου, όπου έχουν πρόσβαση μόνο παιδιά οικονομικά ισχυρών. Το μέλος του διδακτικού προσωπικού που το αποπλάνησε είναι, επίσης, συγγενικό πρόσωπο διάσημου πολιτικού προσώπου στην Ελλάδα με τρομερή δύναμη και στο προσκήνιο και στο παρασκήνιο.
Αν στη θέση του ήταν άσημο μέλος διδακτικού προσωπικού, θα βλέπαμε φωτογραφίες του γύρω από το σχολείο, στις εφημερίδες, στις τηλεοράσεις κ.λπ., όπως έγινε πρόσφατα με την υπόθεση του προπονητή στο Ρέθυμνο. Όμως, η ισχύς επιβάλλει όχι μόνο τον νόμο της σιωπής, αλλά και απίστευτη δικαστική πορεία, που έχει κάνει έξω φρενών ακόμα και δικαστικούς.
Η υπόθεση πάει κι έρχεται χρόνια και το τρικ που εφηύραν για να αποσυνδέσουν τις ιδιότητες «μαθητής-δάσκαλος» είναι ότι το μέλος του διδακτικού προσωπικού δίδασκε σε άλλη τάξη, άρα δεν είχε επιρροή. Έσχατο σημείο είναι να θεωρούν ως λόγο απαλλαγής του δασκάλου από την αποπλάνηση τον «καλό λόγο του θύματος», όπως αναφέρει ένας από τους δικαστικούς που διαχειρίζεται την υπόθεση. Λες και ήταν ποτέ δυνατόν να μιλήσει άσχημα για τον «έρωτα», που μάλιστα έχει ιδιαιτερότητα και, άρα, όχι καθολική κοινωνική αποδοχή το θύμα… Ακολουθούν τα αποσπάσματα από το υπόμνημα που κατέθεσαν οι γονείς του θύματος ενώπιον του Συμβουλίου Εφετών για να αντικρούσουν τα επιχειρήματα υπέρ της απαλλαγής του μέλους του διδακτικού προσωπικού του σχολείου.
Τα αποκαλυπτήρια μίας απίστευτης ιστορίας αποπλάνησης ανηλίκου από μέλος πανίσχυρης πολιτικής οικογένειας σε διάσημο σχολείο
Αντιθέτως με όσα υποστηρίζονται στο ανωτέρω βούλευμα του Αρείου Πάγου και την εισ/κή πρόταση, από μια προσεκτική ανάγνωση της κατάθεσης της εξαδέλφης προανακριτικά την 07.09.2008 ενώπιον του Αρχ/κα, προκύπτει ότι το ανήλικο παραδέχθηκε στην εξαδέλφη του αναφορικά με τη σχέση του μέλους του διδακτικού προσωπικού ότι: «η φιλική σχέση που είχαν εξελίχθηκε σε ερωτική έλξη και ότι τουλάχιστον από τον Οκτώβριο 2007 είχανε κανονικό δεσμό και ήταν επίσημα μαζί». Διευκρινίζοντας μάλιστα όπως είπε στην εξαδέλφη ότι «είχανε κανονική επαφή, με χάδια και φιλιά στο στόμα και είχε χαϊδέψει ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ όργανα» και στη συνέχεια είπε στην εξαδέλφη: «τα υπόλοιπα τα φαντάζεσαι, είχαμε κανονικό δεσμό». Η κατάθεση είναι σαφής. Από τον Οκτώβριο του 2007 τουλάχιστον (δηλ. εννοεί και πρωτύτερα) κατατίθεται ολοκληρωμένος δεσμός, τέτοιος που είχε επισημοποιηθεί προς τα έξω, σύμφωνα με τα λεγόμενα τα μετέφερε στην εξαδέλφη. Η επαφή, η ερωτική σχέση, τα ξεμοναχιάσματα και οι ασελγείς πράξεις φιλιά, αγγίγματα, θωπείες και η ερωτική προσέγγιση αποδείχθηκαν από τα ίδια τα λεγόμενα ότι προϋπήρχαν, … σαφώς λέει στην εξαδέλφη… ότι είχε προσεγγίσει… με ερωτικό τρόπο, με χάδια, φιλιά στο στόμα και χάδια στα γεννητικά και υπήρχαν και «υπόλοιπα», τα οποία αποτελούν κανονικό δεσμό, τουλάχιστον (ήτοι και πριν) από τον Οκτώβριο 2007 όπως είπε το ανήλικο (ήτοι πλήρη σεξουαλική πράξη) και τα οποία μπορούσε να τα φανταστεί η εξαδέλφη, και πάντως είναι προϋπόθεση (αυτονόητη) όχι μόνο κατά τα λεγόμενα του ανηλίκου και κατά την κοινή λογική να προηγηθεί η ερωτική προσέγγιση, που έχει ολοκληρωθεί πλέον
και εξελιχθεί σε κανονικό δεσμό (και με άλλες ερωτικές πράξεις) και είναι τόσο ισχυρός και εδραιωμένος ώστε έχει αποκαλυφθεί και πλέον επισημοποιείται τουλάχιστον από Οκτώβριο 2007. Ο νόμος δεν απαιτεί ολοκληρωμένο δεσμό και επίσημη σχέση για να ενεργοποιηθεί, αρκούν οι ασελγείς πράξεις, που προϋπήρξαν και που πλήρως αποδείχθηκαν (και βέβαια και ο ολοκληρωμένος δεσμός τουλάχιστον από τον Οκτώβριο 2007 δηλ. και πριν). Στη συνέχεια κατά τη διενέργεια της συμπληρωματικής ανάκρισης η ίδια μάρτυρας διευκρινίζει στον κ. Ανακριτή την 04.04.2012, όταν ρωτήθηκε γι’ αυτό το θέμα, ότι το ανήλικο της είπε, πως το έτος 2007 είχαν κρυφό δεσμό που δεν έπρεπε να τον μάθει κανείς και δεν τον ονόμαζαν σχέση και ότι «από τον Οκτώβριο (ενν. 2007) τον ονόμασαν σχέση γιατί είχαν ολοκληρώσει την σεξουαλική επαφή». Είναι σαφής και απερίφραστη κατάθεση της μάρτυρος ότι ο ερωτικός τους δεσμός ήταν κρυφός και όταν ολοκληρώθηκε σεξουαλικώς ήταν τόσο ισχυρός που εξωτερικεύτηκε και επισημοποιήθηκε, τουλάχιστον από τον Οκτώβριο 2007, κατά τα λεγόμενα του ανηλίκου. Κατέθεσε επίσης η ίδια μάρτυρας, ότι όταν άρχισε η σχολική χρονιά το έτος 2006 το ανήλικο είχε θαυμασμό προς (το μέλος του διδακτικού προσωπικού) λόγω του πατέρα του και λόγω του ότι άρεσαν τα φιλολογικά μαθήματα, ότι στην συνέχεια το πλησίασε το μέλος του διδακτικού προσωπικού, και ότι έτσι άρχισαν μεταξύ τους επαφές εντός του σχολείου, κατά την διάρκεια της γυμναστικής ή και άλλων μαθημάτων που δεν παρακολουθούσε το ανήλικο αλλά και εκτός του σχολείου από τον Ιανουάριο του έτους 2007 στο σπίτι του μέλους του διδακτικού προσωπικού. Κατέθεσε δε ρητά και κατηγορηματικά, ότι από τον Ιανουάριο 2007, όπως της είπε το ανήλικο άρχισαν τα φιλιά και τα χάδια μεταξύ τους. Δηλαδή πλήρως αποδεικνύεται η τέλεση των ασελγών πράξεων ήδη από τις αρχές του έτους 2007, διότι ο νόμος δεν απαιτεί για να ενεργοποιηθεί ολοκληρωμένο δεσμό (πλήρη σεξουαλική επαφή) η οποία υπήρχε ήδη τουλάχιστον από τον Οκτώβριο 2007 (που εννοείται πρωτύτερα), σύμφωνα με τα λεγόμενα του θύματος στην εξαδέλφη.
2. Η κ. …… Διπλωματούχος Ψυχολόγος Κλινικής Ψυχολογίας, μετά από προσωπική παρακολούθηση του θύματος στη γνωμάτευσή της βεβαιώνει ότι: «το ανήλικο παρουσιάζει κατάθλιψη με έντονο αυτοκτονικό ιδεασμό ως αποτέλεσμα της Διαταραχής μετά από Τραυματικό Στρες. Το ανήλικο εκτέθηκε σε τραυματικό γεγονός στα πλαίσια της ερωτικής σχέσης με … Το ανήλικο αναφέρει την ύπαρξη ερωτικής και σεξουαλικής σχέσης στην οποία δέχεται την σωματική επαφή, τα χάδια σε όλο το σώμα, και στα γεννητικά όργανα και φιλιά στο στόμα στην οικία του μέλους του διδακτικού προσωπικού μετά την παρότρυνση του, κάτι το οποίο αποτελεί μια μορφή σεξουαλικής κακοποίησης. Παράλληλα δημιουργείται μία σχέση συναισθηματικής εξάρτησης ανάμεσα στο ανήλικο και το μέλος του διδακτικού προσωπικού. Η σεξουαλική κακοποίηση παιδιών και εφήβων έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Παρακάτω θα αναφέρω αυτά, τα οποία παρουσίαζε το ανήλικο λίγο μετά την γνωριμία με το μέλος του διδακτικού προσωπικού: – Φόβος συγκεκριμένου ατόμου -Ξαφνικές αλλαγές στην συμπεριφορά, όπως ακραίες αλλαγές στη διάθεση, απόσυρση από την οικογένεια και τους φίλους – Υπαινιγμοί και κάποια μυστικά – Απόπειρα αυτοτραυματισμού ή απόπειρα αυτοκτονίας. Η ψυχική υγεία ς έχει κλονιστεί και είναι αποτέλεσμα της Διαταραχής…»
[...] Εξηγείται λοιπόν απολύτως η συμπεριφορά του ανήλικου και κατά τις γνώμες των ειδικών που θα έπρεπε να λάβει υπόψιν του ο κ. Εισ/λέας, οι αντιφάσεις του ανήλικου να αναφέρει τη σχέση στο οικείο περιβάλλον και στη συνέχεια να την αρνείται (ενώπιον των Αρχών). Χαρακτηριστικά η εξαδέλφη κατάθεσε προανακριτικώς για το ανήλικο «Μου είπε ότι την επιστολή υπέδειξε το μέλος του διδακτικού προσωπικού να την γράψει χειρόγραφα να την υπογράψει και να τη δώσει στην Υπολυκειάρχη, όποτε και αν προέκυπτε πρόβλημα… Το ανήλικο μου είπε ότι επειδή το ίδιο και το μέλος του διδακτικού προσωπικού είχαν αντιληφθεί από καιρό ότι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα και να φτάσουν στα δικαστήρια οι γονείς του το είχε προετοιμάσει από καιρό τι να πει στον Εισ/λέα σε περίπτωση που καλέσει το ανήλικο. Εγώ το ρώτησα τι ακριβώς εννοεί και μου απάντησε με έναν λόγο τον οποίο τον είχε μάθει απ’ έξω και πως όπως μου είπε τον είχαν κάνει πολλές πρόβες με το μέλος του διδακτικού προσωπικού, όπου το περιεχόμενο ήταν λίγο πολύ το ίδιο με αυτό της επιστολής που υποτίθεται ότι είχε γράψει το ανήλικο». Μετά ταύτα, τι ακριβώς εννοεί ο κ. Εισ/λέας ότι αποτελούν «αξιόπιστο στοιχείο» οι καταθέσεις του 18χρονου, δηλαδή του κακοποιημένου θύματος, που έχει ταυτισθεί με τον θύτη του και πειθήνια καταθέτει ό,τι ο θύτης επιβάλλει, ιδία που αισθάνεται «υπεύθυνο» για την «παραίτηση» του μέλους του διδακτικού προσωπικού (βλ. κατάθεση προανακριτικώς εξαδέλφης).
Με αυτά τα «αξιόπιστα στοιχεία», δηλ. την ανωμοτί κατάθεση (του θύματος), ο κ. Εισ/λέας Εφετών προβαίνει στην πρότασή του, αναιρώντας όλα τα άλλα αποδεικτικά στοιχεία ως άνω, αλλά και όλα τα επίσημα ιατρικά και επιστημονικά έγγραφα και τις καταθέσεις των ειδικών που παρακολουθούσαν το ανήλικό μας και προβαίνει σε ψυχιατρική εκτίμηση, υποκαθιστώντας τους ειδικούς, αλλά και σε αντίφαση με τις ίδιες τις ιδιόχειρες σημειώσεις του ανήλικου (τις οποίες δεν αμφισβήτησε ούτε το ανήλικο, ούτε ο θύτης που περιγράφουν την εκδήλωση ερωτικής σχέσης) επικαλείται ότι δήθεν δεν είχαμε καλές σχέσεις λόγω της επιλογής της σχολής και ότι αυτό προκάλεσε ψυχολογικά προβλήματα, γεγονότα όμως, που όχι μόνον δεν επιβεβαιώνονται από τις γνωματεύσεις των ειδικών και τις μαρτυρικές καταθέσεις, αντίθετα αντικρούονται. Αυτή η άποψη του κ. Εισ/λέως υπερβαίνει τα όρια της νομικής επιστήμης και γενικά την επιστημονική κρίση καθώς στα συμπεράσματά του άγεται αντίθετα από τους ειδικούς επιστήμονες που γνωρίζουν την κατάσταση από άμεση αντίληψη, οι βεβαιώσεις και οι καταθέσεις των οποίων ανευρίσκονται στη δικογραφία, και είναι επιστημονικά θεμελιωμένες.
Και πώς καταλήγει σε αυτά τα συμπεράσματα ο κ. Εισ/λέας, καθώς παρ’ όλες τις αναληθείς κατηγορίες του ανήλικου εναντίον μας, που πικρά γευόμαστε (για να «υπερασπίσει» εν τη αγνοία τον έρωτα του μέλους του διδακτικού προσωπικού, τον οποίο δίδαξε ως πρώτο νεανικό έρωτα και διέπλασε κατ’ αυτόν τον τρόπο, υποκαθιστώντας τους γονείς, όπως βεβαιώνουν και οι μάρτυρες που το ίδιο το μέλος του διδακτικού προσωπικού επρότεινε (βλ. κατάθεση της κυρίας …… προανακριτικώς) είμαστε πάντα δίπλα και το υποστηρίζουμε ηθικά, ψυχολογικά και οικονομικά, όπου με την αγάπη μας και την προσφορά μας παρέχουμε ό,τι περισσότερο μπορούμε για το ίδιο το ανήλικο και για τη συνέχιση των σπουδών του στη Σχολή που επέλεξε.
Όλο δε το πλήθος (κατακλυσμό) από μηνύματα, ηλεκτρονική αλληλογραφία και τις προσωπικές σημειώσεις ερωτικού περιεχομένου, τα κρυφά τηλεφωνήματα και τα δώρα από το θύτη προς το θύμα και τούμπαλιν, (τα οποία ουδόλως αμφισβήτησε κάποιος εκ των δυο) αλλά ακόμη και τις κατ’ ιδίαν συναντήσεις και τα γεγονότα, τα οποία η Εισαγγελική Αρχή αβίαστα και χωρίς δεύτερη σκέψη (όπως και την ψυχολογική κατάπτωση του θύματος μετά την γνωριμία με το μέλος του διδακτικού προσωπικού και ως αποτέλεσμα της τέλεσης ασελγών πράξεων ήδη από τις αρχές του έτους 2007, κατατεθείσα από τους περισσότερους μάρτυρες όπως των κ.κ. …………. κ.λπ.) απορρίπτει ως ανίκανα στοιχεία να αποδείξουν τις ασελγείς πράξεις για το χρονικό διάστημα από 08.04.2007 μέχρι και τον Ιούνιο 2007, παρότι αποτελούν και αυτά ακριβώς τους συλλογισμούς, που αξιώνει το εν αρχή υπ’ αριθμ. 1274/ 2011 βούλευμα του Αρείου Πάγου, και τα οποία παραπέμπουν σε ασελγείς πράξεις κατά το χρονικό διάστημα από Απρίλιο 2007 μέχρι και Ιούνιο 2007, και ειδικότερα αποδεικνύουν περίτρανα ότι τον Σεπτέμβριο 2007 υπήρξε επισήμως εδραιωμένη ερωτική (σεξουαλική) σχέση μεταξύ τους, τόσο ισχυρή μάλιστα, τέτοια που αφέθηκε να εμφανισθεί και προς τα έξω, και συνεχίσθηκε παρά την υποβολή της μήνυσής μας και την διενέργεια της κύριας ανάκρισης για το κακούργημα της κατάχρησης ανηλίκου σε ασέλγεια, δεν απετέλεσε ανασταλτικό παράγοντα για την συνέχιση της μεταξύ τους σχέσης, ούτε καν η επιβολή περιοριστικών όρων (μικρό δείγμα της παραβίασης των οποίων απετέλεσε το δώρο του πουκάμισου του θύτη προς το θύμα). Δεδομένου μάλιστα ότι μεσολαβούσε το διάστημα των σχολικών θερινών διακοπών, όπου απουσίαζαν τόσο και οι δυο, και ως εκ τούτου ήταν ιδιαίτερα δυσχερής η μεταξύ τους συναναστροφή, και ήδη από 6.9.2007 (δηλ, πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς που συνεχίστηκαν να βλέπονται) το ερωτικό τηλεφώνημα, που συνέλαβε η πρώτη μας αποδεικνύει ότι ήδη πριν από το τέλος του σχολικού έτους 2006-2007, ήτοι πριν τον Ιούνιο 2007, σύμφωνα τόσο με τις αποδείξεις, αλλά και πάντως και με την κοινή πείρα και την λογική είχε εκδηλωθεί μεταξύ τους ερωτική έλξη και συναναστροφή, εκδήλωση της οποίας ήταν μεταξύ άλλων και οι απομονώσεις τους εντός και εκτός σχολείου και οι ιδιαίτερες συναντήσεις τους στην οικία του θύτη.
Και είναι απορίας άξιο πώς εκτιμά ο κ. Εισ/λέας ότι ο θύτης έχαιρε εκτιμήσεως στον κύκλο των συναδέλφων του, ως επιστήμονας και ως άνθρωπος όταν ουδείς από τους καθηγητές που δίδασκαν ……. προσήλθε να καταθέσει υπέρ του θύτη και όταν ο ίδιος ο θύτης εξομολογείται στο θύμα ότι έπασχε από κατάθλιψη (γεγονός που διαφαίνεται και από την ανταλλαγή μηνυμάτων Ίντερνετ) και ότι έχει προβεί σε απόπειρες αυτοκτονίας, και συνεχίζει παρά ταύτα να διδάσκει μαθητές, ως μη όφειλε.
Επειδή εξάλλου, από τον συνδυασμό των διατάξεων των άρθρων 485 παρ.1, 519 και 524 παρ.1 του ΚΠΔ, επί καθολικής αναιρέσεως του βουλεύματος του Συμβουλίου Εφετών, όπως και στην προκειμένη περίπτωση, το δευτεροβάθμιο Συμβούλιο, στο οποίο παραπέμπεται η υπόθεση, εξετάζει εξαρχής την όλη υπόθεση μέχρι περατώσεως αυτής (κατ’ άρθ 309 ΚΠΔ) […].
Σε αντίθεση με τα όσα αναφέρονται στην εν αρχή Εισαγγελική Πρόταση, για τη θεμελίωση του αξιόποινου του αδικήματος της κατάχρησης ανηλίκου σε ασέλγεια ουδόλως απαιτείται ο θύτης να έχει την ιδιότητα του διδασκάλου ή εκπαιδευτικού. Τουναντίον η ανωτέρω διάταξη του Π.Κ. όπως αντικαταστάθηκε με το αρθ. 24 του Ν 3500/ 2006 απαιτεί να του έχουν εμπιστευθεί τον ανήλικο προκειμένου ο ενήλικος να τον επιβλέπει ή να τον φυλάσσει έστω και προσωρινά (βλ. Νικ. Παρασκευόπουλος – Ευτ. Φυτράκης, Αξιόποινες Σεξουαλικές Πράξεις, Αθήνα – Θεσ/νίκη 2011, σελ. 253 παρ. 58 επ.).
Κατά παγιωμένη άποψη τόσο στην νομολογία όσο και στην θεωρία εκπαιδευτικός ή διδάσκαλος νοείται και αυτός ο εκπαιδευτικός που μπορεί να μην διδάσκει ο ίδιος τον ανήλικο, αρκεί να τον έχει στο σχολείο του (βλ. Α. Τούση-Α. Γεωργίου ΠΚ, εκδ. 1967, αρθ. 342, σελ. 888, Μ. Μαργαρίτης ΠΚ εκδ. 2009, αρθ. 342 σελ.934, Αθ. Κονταξής ΠΚ, εκδ. 2000, αρθ. 342 σελ. 2834) Τα ίδια διέλαβε και η Εισ/λέας Εφετών στην πρότασή της επί της οποίας εξεδόθη το υπ’ αριθ. 3450/2011 βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών για την προκειμένη υπόθεση [...].
Συνεπώς, για την θεμελίωση του αδικήματος της ασέλγειας σε βάρος ανηλίκου κατά την διάταξη του αρθ. 342 Π.Κ. ουδόλως απαιτείται ο θύτης να έχει την ιδιότητα του εκπαιδευτικού και υπό την ιδιότητά του αυτή να παραδίδει μαθήματα στο ανήλικο θύμα, όπως εσφαλμένα εκλαμβάνει η Εισαγγελική Πρόταση, προϋπόθεση που συνιστά απλά και μόνο επιβαρυντική περίσταση του αδικήματος της ασέλγειας σε βάρος του ανηλίκου. Οι επιβαρυντικές περιστάσεις, ήτοι η ιδιότητα του οικείου, του κληρικού που διατηρεί πνευματική σχέση, του εκπαιδευτικού που παραδίδει μαθήματα κ.λπ. συνιστά σε κάθε περίπτωση σχέση εμπίστευσης του ανηλίκου στον ενήλικο, χωρίς να αποκλείονται όμως και άλλες σχέσεις που δεν αναφέρονται στις επιβαρυντικές περιπτώσεις (βλ. Νικ. Παρασκευόπουλος – Ευτ. Φυτράκης, Αξιόποινες Σεξουαλικές Πράξεις, Αθήνα -Θεσ/νίκη 2011, σελ. 255 παρ. 61).
Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω και για το χρονικό διάστημα από Σεπτέμβριο 2007 μέχρι και Ιούνιο 2008, που ο θύτης που δεν παρέδιδε μαθήματα στο θύμα, αλλά ήταν μέλος του διδακτικού προσωπικού στο ίδιο σχολείο με αυτό που φοιτούσε το ανήλικο (σε άλλο τμήμα), αποδεδειγμένα κατά τα προαναφερθέντα (και δεν αμφισβητείται ούτε από το ως άνω βούλευμα του Αρείου Πάγου) είχε κατ’ ιδίαν συναντήσεις με το ανήλικο στα διαλείμματα του σχολικού προγράμματος αλλά και σε ώρες μαθημάτων με άλλους καθηγητές, από την διδασκαλία των οποίων απουσίαζε το ανήλικο μας, κατόπιν αιτήματος του θύτη, οι δε ασελγείς πράξεις διενεργούνταν από το θύτη στο ανήλικο και εντός και εκτός του σχολείου.
Εξάλλου, σύμφωνα με το αρθ. 36 αριθ. 16 της υπ’ αριθμ. Φ 353.1/324/105657/Δ1 Υπουργικής Απόφασης του Υπουργού Εθν. Παιδείας και Θρησκ/των δεν επιτρέπεται οι εκπαιδευτικοί να απομακρύνουν μαθητές από την τάξη κατά την ώρα διδασκαλίας χωρίς σημαντικό λόγο και εάν το πράττουν οφείλουν να ενημερώνουν τον Διευθυντή και να φροντίζουν να εφαρμόζονται οι κείμενες διατάξεις, δηλ. η επιτήρηση των μαθητών που απομακρύνουν [...].
Τα παιδιά ποιος θα τα προστατεύσει;
Απανωτά σοκ προκλήθηκαν εσχάτως στην ελληνική κοινωνία από τις αποκαλύψεις για τις αρρωστημένες «επιθυμίες» προπονητών σε βάρος ανηλίκων. Στις δύο πρόσφατες υποθέσεις, δράστες ήταν ο 55χρονος προπονητής ποδοσφαίρου, Δημήτρης Λιγομένος (φωτό πάνω) και ο εκπαιδευτικός και προπονητής μπάσκετ Νίκος Σειραγάκης (φωτό κάτω), ο οποίος είχε ασελγήσει σε βάρος τουλάχιστον 13 ανήλικων παιδιών.
Πριν ακόμα η κοινωνία εισέλθει από το ένα σοκ, ακολούθησε αυτό της υπόθεσης Λιγόμενου, ο οποίος συνελήφθη μετά από καταγγελία παιδιού-θύματος, το οποίο βίωσε έναν εφιάλτη στα χέρια του προπονητή του Πήγασου Πατησίων. Από τις αστυνομικές έρευνες προκύπτει ότι τουλάχιστον άλλα τρία έπεσαν θύματα των αποτρόπαιων πράξεών του.
Ο Σειραγάκης ήταν προπονητής ομάδας μπάσκετ στο Ρέθυμνο. «Μας υποχρέωνε να συμμετέχουμε όλοι μαζί σε σεξουαλικά όργια» κατέθεσε θύμα του παιδεραστή, όταν τα στόματα άνοιξαν. Και οι καταθέσεις προκάλεσαν την αγανάκτηση ακόμα και έμπειρων αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ. που άκουγαν «παγωμένοι» τις φρικιαστικές ιστορίες από τα στόματα των δεκατριών ανήλικων αγοριών που, συνοδευόμενα από τους γονείς τους, μετέβησαν στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας.
«Δύο ημέρες πριν συλληφθεί, μας οδήγησε νύχτα στους Μύλους και μέσα στο σκοτάδι μας υπέβαλε σε δοκιμασία. Η δοκιμασία αυτή ήταν να μεταφέρουμε από το φαράγγι σε μία μικρή εκκλησία πέτρες. Όπως μας είπε, με αυτόν τον τρόπο θα αποκτούσαμε μαγική δύναμη! Λίγη ώρα μετά, έξω από την ίδια εκκλησία, μας υποχρέωσε να επιδοθούμε σε σεξουαλικά όργια όλοι μαζί». Την εφιαλτική σκηνή περιέγραψε αθλητής στους αστυνομικούς.
Ένας άλλος κατέθεσε τα εξής: «Μας οδηγούσε σε νεκροταφεία και μας παρότρυνε να πάμε σε τάφους και να ανάψουμε κεριά. Έτσι, θα αποδεικνύαμε σε εκείνον αλλά και στους εαυτούς μας ότι είμαστε ατρόμητοι και δυνατοί άνδρες και ότι η μύηση που μας έκανε είχε θαυματουργό αποτέλεσμα».
Ο παιδεραστής προπονητής τούς έλεγε πόσο σημαντική ήταν η διαδικασία της μύησης στην ανάπτυξή τους και για να γίνουν ρωμαλέοι άνδρες. Πολλές φορές επιστράτευε άλλα αγόρια που ήδη είχαν μυηθεί, καθώς θεωρούσε ότι με αυτόν τον τρόπο θα κατάφερνε να προσεγγίσει τα υποψήφια θύματά του ευκολότερα: «Τις περισσότερες φορές η μύησή μας γινόταν με την επιστράτευση παιδιών που ήδη είχαν μυηθεί. Επέλεγε τα αγόρια που ήθελε και υποδείκνυε σε ένα άλλο παιδί, υποχείριό του, να μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις και την εμπειρία του από τις νυχτερινές συνευρέσεις στα καταφύγια και να προσελκύσει στην ομάδα του τον καινούργιο».
Ο Νίκος Σειραγάκης φαινόταν πολίτης υπεράνω υποψίας. Είναι παντρεμένος και πατέρας δύο αγοριών (ηλικίας 16 και 12 ετών), γνωστός στην πόλη του Ρεθύμνου, με χρόνια στα διδασκαλικά έδρανα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και με μακρά πορεία στα γήπεδα ως αθλητής και αργότερα ως προπονητής…
Κλονίζεται το BBC από το σκάνδαλο Σάβιλ
Πρόκειται για τους πλέον έγκυρους και αξιόπιστους φορείς ενημέρωσης παγκοσμίως, αλλά σήμερα περνάει τη μεγαλύτερη κρίση της ιστορίας του. Ο λόγος για το BBC που βρίσκεται στον κυκεώνα των αποκαλύψεων ότι απέκρυπτε επί δεκαετίες τη δράση του τηλεπαρουσιαστή Τζίμι Σάβιλ, ο οποίος κακοποιούσε ανήλικα αγόρια και κορίτσια.
Η μητροπολιτική αστυνομία του Λονδίνου κάνει λόγο για περισσότερα από 200 πιθανά θύματα. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το BBC γνώριζε την άθλια δραστηριότητα του Σάβιλ, αλλά έκανε τα στραβά μάτια, καθώς ο παρουσιαστής ήταν δημοφιλής και του εξασφάλιζε θεαματικότητα. Η κρίση απασχόλησε και το πολιτικό σύστημα της Βρετανίας, καθώς ο γενικός διευθυντής του BBC, Τζορτζ Εντουίστλ, έδωσε εξηγήσεις ενώπιον του κοινοβουλίου, καθώς ο οργανισμός είναι δημόσιος και χρηματοδοτείται αποκλειστικά με χρήματα των φορολογουμένων. Μάλιστα, παρενέβη ο πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον, ο οποίος έκανε λόγο για «ανησυχητικές εξελίξεις» και απαίτησε εξηγήσεις: «Το έθνος νιώθει αποτροπιασμό. Νιώθουμε όλοι μας αποτροπιασμό ακούγοντας τις κατηγορίες σε βάρος του Τζίμι Σάβιλ… Υπάρχουν σοβαρά ερωτήματα τα οποία χρήζουν απάντησης».
«Την πλήρωσε» και ο αρχισυντάκτης της εκπομπής του Σάβιλ, Πίτερ Ρίπον, ο οποίος τέθηκε σε διαθεσιμότητα, αφού κατηγορήθηκε ότι πέρυσι τον Νοέμβριο, παρότι είχε στοιχεία για το αμαρτωλό παρελθόν του παρουσιαστή, προτίμησε να τα αποκρύψει. Παράλληλα, πρόβαλε δύο αφιερώματα στη μνήμη του Σάβιλ (πέθανε το 2011), εκθειάζοντας το έργο του.
Ακόμα περισσότερο «μπλέκει» το BBC ο δικηγόρος Άλαν Κόλινς, ο οποίος υποστήριξε ότι εργαζόμενοι του BBC γνώριζαν ήδη από τη δεκαετία του ’70 ότι ο συνάδελφός τους Τζίμι Σάβιλ παρενοχλούσε σεξουαλικά ανηλίκους. Και για να μη νομίζουμε ότι τα στραβά υπάρχουν μόνο στη χώρα μας, το σκάνδαλο έχει αποκτήσει και πολιτικές διαστάσεις, συμπαρασύροντας πολιτικούς της εποχής Θάτσερ, όπως η τότε υπουργός Υγείας, Εντουίνα Κέρι. Τι έκανε η Κέρι; Το 1980 είχε διορίσει τον Σάβιλ διευθυντή σε ψυχιατρική κλινική…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου