Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

Οι… αποκαλύψεις της Μαρέβας για τα παιδιά της και τον Κυριάκο

«Πίσω από ένα πετυχημένο άντρα, κρύβεται μια δυναμική γυναίκα» λένε. Στην περίπτωση του Κυριάκου Μητσοτάκη το  όνομα αυτής είναι Μαρέβα.

Η σύζυγος του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης μιλά για τα παιδιά της αλλά και το σύζυγο της. Στην σπάνια εξομολόγηση της η Μαρέβα τονίζει: «Κάποιοι καταλήγουν πιο άκομψοι και από τα ρούχα που υποτίθεται ότι κρίνουν. Ας κρίνουν τους ανθρώπους για τη δουλειά τους. Αν ενοχλεί ο πρωθυπουργός, ας κριτικάρουν τον ίδιο και όχι τη γυναίκα του!».


Η μόνη κριτική που δέχεται, μάλιστα με ευχαρίστηση, είναι αυτή των παιδιών της. «Τα τρία παιδιά μου έχουν άποψη για τα πάντα, από το τι φοράω μέχρι αν η γυμναστική που κάνω είναι καλή. Και πολλές φορές θέλουν να την επιβάλλουν την άποψή τους», εξηγεί η ίδια.

Και συνεχίζει: «Η μεγάλη μου κόρη, η Σοφία, είναι φοιτήτρια στην Αμερική και σπουδάζει Δημόσια Υγεία. Κάποτε την παρακαλούσα να πάμε στα μαγαζιά, τώρα με παρακαλάει εκείνη. Ομολογώ ότι μου αρέσει αυτό που συμβαίνει. Η Σοφία αλλά και η Δάφνη, που είναι ακόμα μαθήτρια, αγαπούν το Zeus + Δione και επομένως στη ντουλάπα τους βρίσκει κανείς σχετικά κομμάτια. Τα κορίτσια μου εκτιμούν τη μόδα. Ευτυχώς τόσα χρόνια έχω μαζέψει κάποια ιδιαίτερα κομμάτια που θα τα βρουν αργότερα».

Πως είναι όμως εκείνη ως μαμά; «Παραδέχομαι ότι είμαι λίγο υπερβολική με τα παιδιά μου. Έχουν δίκιο όσοι μου το επισημαίνουν. Έχω αφοσιωθεί σε αυτά και υπήρξα μαμά με όλη τη σημασία της λέξης, αφού η μητρότητα δεν ήρθε τυχαία αλλά ήταν θέμα επιλογή. Όπου υπάρχει επιλογή, υπάρχει προτεραιότητα και γίνονται θυσίες. Με τον πατέρα τους θέλαμε να κάνουμε σωστούς ανθρώπους με ήθος. Σε ένα πράγμα έχω υπάρξει αρκετά αυστηρή και δεν έβαλα ποτέ νερό στο κρασί μου, στο διάβασμα. Όπως έλεγε και ο παππούς μου, “το χρήμα και την εξουσία μπορείς να τα χάσεις σε ένα δευτερόλεπτο. Αυτό που δεν μπορεί να σου πάρει κανείς είναι οι γνώσεις».

«Ο Κυριάκος είναι μορφωμένος, έχει ήθος, πειθαρχία και δυνατή προσωπική άποψη. Ζω καθημερινά το πόσο αφοσιωμένος είναι στον αγώνα που δίνει. Πόσο νοιάζεται για τον ελληνικό λαό, πόσο θέλει να βοηθήσει τη χώρα να βγει από την κρίση», λέει για το σύζυγο της μιλώντας στο Πρώτο Θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου