Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Η Δήμητρα αποκαλύπτει με πόσα χρήματα ζει τον μήνα!

Συνέντευξη σε γνωστό περιοδικό παραχώρησε η Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου, και προχώρησε σε αποκαλύψεις όχι μόνο για την ερωτική της ζωή αλλά και για το πόσο λεφτά βγάζει κάθε μήνα.






Η Δήμητρα Παπανδρέου μίλησε ή συναντήθηκε ποτέ με την κυρία Μαργαρίτα Παπανδρέου; Την πίκραναν, ύστερα από τόσα χρόνια, αυτές οι -έμμεσες, έστω- αναφορές της στο πρόσωπό της μέσα από το βιβλίο της που εκδόθηκε πρόσφατα;

«Δεν μιλήσαμε, παρά μόνο βρεθήκαμε σε κοινωνικές υποχρεώσεις που αφορούσαν τον Ανδρέα. Ήταν η μάνα των παιδιών του. Δεν ασχολήθηκα ούτε ασχολούμαι μαζί της. Ούτε απάντησα ούτε απαντώ σε ό,τι έγραψε. Εγώ ετοίμαζα επί τρία χρόνια το βιβλίο μου, που είναι καθαρά πολιτικό και δεν αναφέρεται στην προσωπική ζωή και τα τοιαύτα» τόνισε στο ΕΓΩ.

-Είναι κάπως προσωπική, αλλά ανθρώπινη η ερώτηση: Μετά το θάνατο του, ερωτευτήκατε ποτέ άλλον άντρα, με τον τρόπο που ερωτευτήκατε τον Ανδρέα; Ή εκείνος ήταν «ο απόλυτος έρωτας»;

«Ο Ανδρέας είναι αξεπέραστος. Δεν είμαι η σεμνότυφη και ουδόλως υποκρίθηκα. Είμαι ένας ζωντανός άνθρωπος. Είπαν χυδαίες υπερβολές για μένα! Δεν πειράζει. Κρατώ μόνο ένα: έζησα ως αφοσιωμένη και ερωτευμένη σύζυγος στο πλευρό ενός σπάνιου, ανεπανάληπτου και μοναδικού ανθρώπου, και αυτό θα με συνοδεύει σε όλη μου τη ζωή.»

-Θα θέλατε να είχατε αποκτήσει ένα παιδί μαζί του;

«Δεν ήταν, δυστυχώς, η κατάλληλη στιγμή. Ήρθαν και τα προβλήματα βουνό. Πού μυαλό για τέτοιες επιλογές; Θυσίασα τη μητρότητα για την αγάπη.»

-Κατά καιρούς έχετε μιλήσει και για τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζετε. Ωστόσο, ο κόσμος θεωρεί πως μια χήρα πρωθυπουργού μπορεί να ζει πλουσιοπάροχα. Ποια είναι η πραγματικότητα;

«Ζω περιορισμένα, με 850 ευρώ το μήνα, αλλά αξιοπρεπώς. Έμαθα να προσαρμόζομαι. Εδώ υποφέρει ένας ολόκληρος ελληνικός λαός και θα σταθούμε σε μένα; Κι εγώ μαζί του. Τέρμα τα περιττά έξοδα. Λιτότητα και αλληλεγγύη, να επιβιώσει το έθνος και να αναγεννηθεί με τις ιδέες και τις προτροπές του Ανδρέα. Όποια και όποιος δεν διαβάσει το βιβλίο χάνει την ευκαιρία να μάθει, όχι μόνο τι έγινε, αλλά και το τι πρέπει να κάνουμε, που είναι το τελευταίο κεφάλαιο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου