Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Το παράπονο του Τόλη Βοσκόπουλου



"ΕΙΣΑΣΤΕ ΨΕΥΤΕΣ. ΔΕΝ ΜΕ ΑΓΑΠΑΤΕ!"

Την πρώτη δημόσια εμφάνισή του έκανε ο Τόλης Βοσκόπουλος μετά το σκάνδαλο για τις οικονομικές οφειλές του στο Δημόσιο...


Ο 71χρονος τραγουδιστής διασκέδασε το βράδυ του Σαββάτου, χωρίς τη σύζυγό του στο νυχτερινό χώρο S Club @ Αθηνών Αρένα, όπου εμφανίζεται ο Σάκης Ρουβάς.

Ο ίδιος, που ετοιμάζεται πυρετωδώς για τις νυχτερινές του εμφανίσεις με τον Αντώνη Ρέμο κατά την έξοδό του ήταν ιδιαίτερα φειδωλός στις δηλώσεις του.

Μεταξύ άλλων ανέφερε πως δεν του έχει λείψει η Αθήνα, ούτε ο κόσμος ή η νυχτερινή ζωή: "Γιατί να μου λείψει; Εγώ εδώ ήμουν πάντα κι εδώ είμαι. Κι εδώ θα είμαι." Ερωτηθείς για τη συνεργασία του με τον Αντώνη Ρέμο και αν εκείνος θα του μάθει πολλά πάνω στο τραγούδι είπε: " Τι να πω για τον Αντώνη; Δεν τον ξέρετε; Δεν χρειάζεται τίποτα να του μάθω, αυτός ξέρει πολλά."

Μάλιστα, δεν έκρυψε την αμηχανία του μπροστά στην κάμερα και δε δίστασε να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του στον δημοσιογράφο που τον συνάντησε: “Με αγαπήσατε ξαφνικά; Είσαστε ψεύτες! Δεν με αγαπάτε" τόνισε και επιφυλάχθηκε να εξηγήσει τους λόγους: “Θα σας πω άλλη φορά!” είπε και αποχώρησε με το αυτοκίνητό του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου