Σε δύο ακόμη σημεία, εκτός από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, θα ξεκινήσουν το επόμενο διάστημα εργασίες για την κατασκευή των σταθμών του μετρό Θεσσαλονίκης...
Πρόκειται για την περιοχή Σιντριβανίου και την περιοχή της Ανάληψης, οι οποίες θα απελευθερωθούν εντός των επόμενων ημερών από την αρχαιολογική σκαπάνη.
Ήδη, τον τελευταίο περίπου μήνα στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες κατασκευής του επιστάθμου, οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν σε περίπου δέκα μήνες.
Στο Συντριβάνι, οι εργασίες κατασκευής θα ξεκινήσουν αρχές Σεπτεμβρίου, καθώς ολοκληρώθηκαν οι αρχαιολογικές ανασκαφές στα δύο τρίτα του σταθμού. Στην υπόλοιπη περιοχή, οι μελέτες της αρχαιολογίας θα συνεχίσουν καθώς ήρθε στο φως μία από τις πιο σημαντικές εκκλησίες της Θεσσαλονίκης, η Βασιλική. Πρόκειται για τμήμα τρίκλιτης παλαιοχριστιανικής βασιλικής, πιθανότατα κοιμητηριακού χαρακτήρα. Από την ανασκαφή ήρθαν στο φως μεταξύ άλλων φράγμα πρεσβυτερίου, υπολείμματα σύνθρονου, βάση Αγίας Τράπεζας, δύο βάσεις δαπέδων και μαρμάρινες βάσεις κιόνων.
Παράλληλα, από τις 4 Σεπτεμβρίου και για δέκα μήνες θα ισχύουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή της Δελφών εξαιτίας των εργασιών κατασκευής του σταθμού «Ανάληψη».
Συγκεκριμένα, θα εφαρμοσθούν οι εξής κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:
1. Διακόπτεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων σε τμήμα της οδού Δελφών, από τη συμβολή της με την οδό Μ. Μπότσαρη μέχρι την οδό Π. Συνδίκα.
2. Η κυκλοφορία των οχημάτων θα πραγματοποιείται μέσω των οδών Μ. Μπότσαρη, Σόλωνος και Π. Συνδίκα.
3. Μετατρέπονται σε αδιέξοδα τα τμήματα των οδών Αναλήψεως και Χατζηλαζάρου, από την οδό Μυκηνών μέχρι την οδό Δελφών.
4. Μετατρέπεται σε αδιέξοδο το τμήμα της οδού Ψυχάρη, από την οδό Λυσικράτους μέχρι την οδό Δελφών.
5. Η είσοδος του Νοσοκομείου Αφροδισίων και Δερματικών Νόσων επί της οδού Δελφών καταργείται προσωρινά και οι ανάγκες του Νοσοκομείου θα εξυπηρετούνται πλέον από τις εισόδους επί των οδών Χαλκιδικής και Ψυχάρη.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του Νοσοκομείου, η οδός Λυσικράτους αμφιδρομείται.
Υπενθυμίζεται ότι η έναρξη των εργασιών στην ευρύτερη περιοχή πραγματοποιείται με σημαντική καθυστέρηση, εξαιτίας των σύνθετων γεωτεχνικών προβλημάτων που εντοπίσθηκαν.
Την ίδια ώρα, οι δύο μετροπόντικες κάνουν και αυτοί τις διακοπές τους, καθώς βρίσκονται ακινητοποιημένοι ο πρώτος στον σταθμό του Ευκλείδη και ο δεύτερος στον σταθμό Φλέμινγκ, όπου πραγματοποιούνται εργασίες συντήρησης των ΤΒΜ.
Σχετικά με την επέκταση του μετρό προς τα ανατολικά, σημειώνεται ότι έχει εγκριθεί η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για την επέκταση του έργου στην Καλαμαριά, ενώ η δημοπράτηση της συγκεκριμένης γραμμής αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους.
Παράλληλα, σύμφωνα με την «Αττικό μετρό ΑΕ» το επόμενο διάστημα αναμένεται να επιλυθούν και τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με τις απαλλοτριώσεις στους σταθμούς Παπάφειου και Πατρικίου, ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες και σε αυτούς τους ζωτικούς για το έργο σταθμούς.
Αναλυτικότερα, στις 26 Σεπτεμβρίου ορίζεται από το εφετείο Θεσσαλονίκης η οριστική τιμή μονάδος για την αποζημίωση που θα κληθεί να πληρώσει η «Αττικό Μετρό ΑΕ» στη διοίκηση του Παπάφειου. Για τον σταθμό της πλατείας Πατρικίου, είναι σε εκκρεμότητα οι αποφάσεις για τη διακλάδωση, για την οποία η προσωρινή τιμή μονάδος θα οριστεί από το μονομελές πρωτοδικείο στις 7 Φεβρουαρίου 2012. Παράλληλα, αναμένονται και οι αποφάσεις για τον σταθμό. Ειδικότερα, η πρώτη συμπληρωματική απαλλοτρίωση, όπου θα οριστεί η προσωρινή τιμή μονάδος, θα εκδικαστεί στις 13 Δεκεμβρίου, ενώ στις 14 Νοεμβρίου θα εκδικαστεί η αρχική απαλλοτρίωση του σταθμού από το εφετείο Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για την περιοχή Σιντριβανίου και την περιοχή της Ανάληψης, οι οποίες θα απελευθερωθούν εντός των επόμενων ημερών από την αρχαιολογική σκαπάνη.
Ήδη, τον τελευταίο περίπου μήνα στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες κατασκευής του επιστάθμου, οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν σε περίπου δέκα μήνες.
Στο Συντριβάνι, οι εργασίες κατασκευής θα ξεκινήσουν αρχές Σεπτεμβρίου, καθώς ολοκληρώθηκαν οι αρχαιολογικές ανασκαφές στα δύο τρίτα του σταθμού. Στην υπόλοιπη περιοχή, οι μελέτες της αρχαιολογίας θα συνεχίσουν καθώς ήρθε στο φως μία από τις πιο σημαντικές εκκλησίες της Θεσσαλονίκης, η Βασιλική. Πρόκειται για τμήμα τρίκλιτης παλαιοχριστιανικής βασιλικής, πιθανότατα κοιμητηριακού χαρακτήρα. Από την ανασκαφή ήρθαν στο φως μεταξύ άλλων φράγμα πρεσβυτερίου, υπολείμματα σύνθρονου, βάση Αγίας Τράπεζας, δύο βάσεις δαπέδων και μαρμάρινες βάσεις κιόνων.
Παράλληλα, από τις 4 Σεπτεμβρίου και για δέκα μήνες θα ισχύουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή της Δελφών εξαιτίας των εργασιών κατασκευής του σταθμού «Ανάληψη».
Συγκεκριμένα, θα εφαρμοσθούν οι εξής κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:
1. Διακόπτεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων σε τμήμα της οδού Δελφών, από τη συμβολή της με την οδό Μ. Μπότσαρη μέχρι την οδό Π. Συνδίκα.
2. Η κυκλοφορία των οχημάτων θα πραγματοποιείται μέσω των οδών Μ. Μπότσαρη, Σόλωνος και Π. Συνδίκα.
3. Μετατρέπονται σε αδιέξοδα τα τμήματα των οδών Αναλήψεως και Χατζηλαζάρου, από την οδό Μυκηνών μέχρι την οδό Δελφών.
4. Μετατρέπεται σε αδιέξοδο το τμήμα της οδού Ψυχάρη, από την οδό Λυσικράτους μέχρι την οδό Δελφών.
5. Η είσοδος του Νοσοκομείου Αφροδισίων και Δερματικών Νόσων επί της οδού Δελφών καταργείται προσωρινά και οι ανάγκες του Νοσοκομείου θα εξυπηρετούνται πλέον από τις εισόδους επί των οδών Χαλκιδικής και Ψυχάρη.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του Νοσοκομείου, η οδός Λυσικράτους αμφιδρομείται.
Υπενθυμίζεται ότι η έναρξη των εργασιών στην ευρύτερη περιοχή πραγματοποιείται με σημαντική καθυστέρηση, εξαιτίας των σύνθετων γεωτεχνικών προβλημάτων που εντοπίσθηκαν.
Την ίδια ώρα, οι δύο μετροπόντικες κάνουν και αυτοί τις διακοπές τους, καθώς βρίσκονται ακινητοποιημένοι ο πρώτος στον σταθμό του Ευκλείδη και ο δεύτερος στον σταθμό Φλέμινγκ, όπου πραγματοποιούνται εργασίες συντήρησης των ΤΒΜ.
Σχετικά με την επέκταση του μετρό προς τα ανατολικά, σημειώνεται ότι έχει εγκριθεί η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για την επέκταση του έργου στην Καλαμαριά, ενώ η δημοπράτηση της συγκεκριμένης γραμμής αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους.
Παράλληλα, σύμφωνα με την «Αττικό μετρό ΑΕ» το επόμενο διάστημα αναμένεται να επιλυθούν και τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με τις απαλλοτριώσεις στους σταθμούς Παπάφειου και Πατρικίου, ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες και σε αυτούς τους ζωτικούς για το έργο σταθμούς.
Αναλυτικότερα, στις 26 Σεπτεμβρίου ορίζεται από το εφετείο Θεσσαλονίκης η οριστική τιμή μονάδος για την αποζημίωση που θα κληθεί να πληρώσει η «Αττικό Μετρό ΑΕ» στη διοίκηση του Παπάφειου. Για τον σταθμό της πλατείας Πατρικίου, είναι σε εκκρεμότητα οι αποφάσεις για τη διακλάδωση, για την οποία η προσωρινή τιμή μονάδος θα οριστεί από το μονομελές πρωτοδικείο στις 7 Φεβρουαρίου 2012. Παράλληλα, αναμένονται και οι αποφάσεις για τον σταθμό. Ειδικότερα, η πρώτη συμπληρωματική απαλλοτρίωση, όπου θα οριστεί η προσωρινή τιμή μονάδος, θα εκδικαστεί στις 13 Δεκεμβρίου, ενώ στις 14 Νοεμβρίου θα εκδικαστεί η αρχική απαλλοτρίωση του σταθμού από το εφετείο Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου