Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Rihanna: "Είμαι μαζοχίστρια στο σεξ"!

Όσοι βιάστηκαν να κατηγορήσουν τον Chris Brown για τον ξυλοδαρμό της Rihanna, ίσως ήρθε η στιγμή να αλλάξουν γνώμη. Άλλωστε η κοπέλα το δήλωσε ξεκάθαρα...
Τις θέλει τις φάπες της.

Η δημοφιλής τραγουδίστρια φρόντισε να... αρρωστήσει ακόμα περισσότερο το ανδρικό κοινό, αποφασίζοντας να μοιραστεί μαζί του τις ερωτικές προτιμήσεις της.

Το τρίπτυχο, δέσιμο, ξύλο, σαντιγί αρκεί για να περιγράψει το τι συμβαίνει στο κρεβάτι της Rihanna, αφού, όπως παραδέχθηκε η ίδια:

«Είμαι λίγο μαζοχίστρια... Μου αρέσει πολύ να νοιώθω ότι είμαι το κορίτσι κάποιου. Μου αρέσει να με δένουν και να με δέρνουν... Μου αρέσει η σαντιγί επίσης... Δεν με νοιάζει, θέλω να είμαι αυθόρμητη!

Το να χρησιμοποιεί όμως ο φίλος μου μαστίγιο και αλυσίδες δεν είναι τόσο αυθόρμητο. Προτιμώ τα χέρια του».

Και ο Chris τα χέρια του χρησιμοποίησε κορίτσι μου και είδαμε τα αποτελέσματα.


Πηγή: Paraskhnio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου