Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

«Εσύ Χριστό κι εγώ Αλλάχ, όμως κι οι δυο μας αχ και βαχ» -Το τραγούδι που αφιέρωσε ο Νταβούτογλου στον Τσίπρα

Ο Αχμέτ Νταβούτογλου στον Αλέξη Τσίπρα κατά τη διάρκεια του δείπνου που του παρέθεσε το βράδυ της Τρίτης στη Σμύρνη το τραγούδι «Μες του Βοσπόρου τα στενά».

Σύμφωνα με τον ΒΗΜΑτοδότη, ο τραγουδιστής που εμφανίστηκε στο δείπνο ερμήνευσε σε άπταιστα ελληνικά το τραγούδι συνοδευόμενος από ορχήστρα με ένα μπουζούκι και μια ποντιακή λύρα.




Το μενού του δείπνου ήταν ψάρι με αγκινάρες α λα πολίτα.

Το τραγούδι Μες του Βοσπόρου τα Στενά έγραψε ο Πυθαγόρας, σε μουσική του Απόστολου Καλδάρα και το τραγούδησε πρώτος ο Γιώργος Νταλάρας. Οι στίχοι του τραγουδιού:

Μες του Βοσπόρου τα στενά
ο Γιάννης κλαίει τα δειλινά
και ο μεμέτης πλάι του
πίνει και τραγουδάει του

Τούρκος εγώ κι εσύ Ρωμιός
κι εγώ λαός κι εσύ λαός
εσύ Χριστό κι εγώ Αλλάχ
όμως κι οι δυο μας αχ και βαχ

Με λίγη αγάπη και κρασί
μεθάω κι εγώ μεθάς κι εσύ
πιες λίγο από το τάσι μου
αδέρφι και καρντάσι μου

Τούρκος εγώ κι εσύ Ρωμιός
κι εγώ λαός κι εσύ λαός
εσύ Χριστό κι εγώ Αλλάχ
όμως κι οι δυο μας αχ και βαχ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου