Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

«Γιατί μας τιμώρησε έτσι ο Θεός και μας έδωσε εσένα;»


Άρχισαν τα «καρφώματα» για τη... δημόσια  συνομιλία του Παπαμιμίκου με τον... Θεό. Εμάς ρε Αντρέα, μπορείς να μας πεις, γιατί μας τιμώρησε έτσι ο Θεός και μας έδωσε εσένα;

Γράφει ο L.D

Πατήρ Ανδρέας Παπαμιμίκος:

Ζήτησα από το Θεό δύναμη κι Αυτός μου έδωσε δυσκολίες για να τις ξεπεράσω. Του ζήτησα σοφία κι Αυτός μου έδωσε προβλήματα να μάθω να λύνω.
Του ζήτησα χάρες κι Αυτός μου έδωσε ευκαιρίες να εκμεταλλευτώ. Ότι ζήτησα δεν πήρα τίποτα, πήρα όμως τα πάντα, αυτά που πραγματικά χρειαζόμουν...Αυτό τον πίνακα μου τον χάρισε ένας αυτοδημιούργητος άνθρωπος που έχω μάθει πολλά από αυτόν πριν πολλά χρόνια και κάθε μέρα καταλαβαίνω πόσο δίκιο έχει.


Εμάς ρε Αντρέα, μπορείς να μας πεις, γιατί μας τιμώρησε έτσι ο Θεός και μας έδωσε εσένα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου