Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Σοφία Γεωργίου: Έρχομαι στην Ελλάδα και μένω τσίτσιδη!


Σοφία-ΓεωργίουΓΔΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ!                       Είναι αναμφίβολα μια από τις ωραιότερες γυναίκες του πλανήτη. Η Σοφία Γεωργίου το 1999 είχε αναδειχθεί Μις Κύπρος...

Όταν ήταν μικρή, οι συμμαθητές της την κορόιδευαν γιατί δεν μπορούσε να πει το «ρο». Αργότερα έμαθε κάπως να το λέει, γιατί ξεκίνησε λογοθεραπεία.
Όταν μεγάλωσε βρέθηκε στη Χαβάη και το Hawaii Pacific University με υποτροφία στις δημόσιες σχέσεις και τη διαφήμιση. Παρ’ όλα αυτά σερφ δεν έμαθε. Φοβόταν τους καρχαρίες.
Κάποτε ένας τύπος της πρότεινε να τον ακολουθήσει στο εξωτερικό για ένα Σαββατοκύριακο, να δειπνήσει μαζί του, να αγοράσει ό,τι θέλει με δικά του έξοδα, κι όταν γύριζαν θα της έδινε 20.000 δολάρια. Μόλις άκουσε την πρόταση, έκανε μεταβολή και έφυγε.
Όταν τη ρώτησαν αν θα έμενε μόνιμα στην Ελλάδα, απάντησε «Σιγά μην έρθω. Κάθε φορά που έρχομαι στην Ελλάδα με γδύνετε. Τσίτσιδη με βγάζετε!».
Το σεξ είναι γι’ αυτήν πολύ σημαντικός παράγοντας σε μια σχέση. Γι’ αυτό και δεν θέλει να το μοιράζεται με τον οποιονδήποτε. «Αν δεν το κάνεις με έναν άνθρωπο με τον οποίο, εκτός από σωματικά, μοιράζεσαι και εγκεφαλικά κάποια πράγματα, δεν θα βγει όπως του αξίζει, δηλαδή σαν ένας πίνακας του Μικελάντζελο», έχει πει.
Δεν έχει πρόβλημα με το ξύλο στο σεξ. Αρκεί να το κάνει με τον άνθρωπο που αγαπάει. Οι περισσότερες συνεχόμενες ώρες που το έχει κάνει είναι 6-7. One night stand δεν έχει δοκιμάσει.
«Δεν γουστάρω τη showbiz. Θέλω να είμαι στη δική μου ήσυχη ζωή. Να είμαι στο σπίτι μου, να βλέπω την ταινία μου, να πηγαίνω στο εστιατόριο, να πίνω τα κρασιά μου, να κάνω τεράστιους λογαριασμούς και να περνάω απαρατήρητη». (σ.σ.: σιγά μην καταφέρει να περάσει ποτέ απαρατήρητη!).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου