Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Υπερασπίζεται Κασιδιάρη η Παπαχρήστου


«ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΡΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ»
Η πρωταθλήτρια στίβου Βούλα Παπαχρήστου, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star έδωσε απαντήσεις όσον αφορά τις φημολογίες που τη θέλουν να κατεβαίνει για δήμαρχος Αχαρνών, ενώ μίλησε και για τον Ηλία Κασιδιάρη.


«Δε γνωρίζω αν είμαι, όπως λέτε, δημοφιλής στον κόσμο. Αυτή την στιγμή δεν μπορώ να ενδιαφερθώ για κάτι άλλο πέρα από αυτό που κάνω. Στο άμεσο μέλλον ο κάθε άνθρωπος δεν ξέρει τι κάνει. Αλλά δεν είχα ποτέ στα σχέδιά μου την ενασχόληση με την πολιτική. Δεν γνωρίζω να κάνω πολιτική. Γνωρίζω να κάνω αθλητισμό. Αυτό έχω διδαχθεί. Άλλωστε δεν έχω δεχθεί ποτέ πρόταση από κανένα κόμμα».

Όταν ρωτήθηκε για το αν είναι υπέρ της Χρυσής Αυγής, απάντησε χαρακτηριστικά: «Σεβάστηκα πάρα πολύ και εκτίμησα το γεγονός ότι με υπερασπίστηκαν και κινήθηκαν με αυτό τον τρόπο για το δικό μου πρόβλημα το οποίο ήταν και ένα από τα σοβαρότερα πράγματα που συνέβησαν στην ζωή μου».

Ακόμα, όσον αφορά τα όσα ακούγονται περί σχέσης με τον Ηλία Κασιδιάρη, είπε: «Καλύτερα κάποια πράγματα να είναι λίγο πιο ανθρώπινα. Δεν ενδιαφέρει κανένα τι κάνω εγώ ρε παιδιά. Πάρτε τον κο Κασιδιάρη να σας πει. Γιατί δεν παίρνετε τον κο Κασιδιάρη και παίρνετε εμένα. Εγώ γιατί να ασχοληθώ και εκείνος δεν ασχολείται; Δηλαδή τα πράγματα είναι σαφέστατα. Δεν έχω να απολογηθώ σε κανένα για το τι κάνω στα προσωπικά μου».

Επιπλέον, όταν ρωτήθηκε για το πως κρίνει ως γυναίκα το χαστούκι του Ηλία Κασιδιάρη στη Λιάνα Κανέλλη είπε: «Πιστεύω ότι είναι πολύ σωστή η τοποθέτησή του και μιλάει πάρα πολύ σωστά. Δεν λέει τρελά πράγματα, ούτε κάνει τρελά πράγματα. Δεν ενοχλήθηκα για το λόγο ότι όλοι είδαμε ότι δεν το ξεκίνησε πρώτος».

Τέλος, όσον αφορά τις δηλώσεις του πρώην αρραβωνιαστικού της Λευτέρη Χαχαμίδη, δήλωσε: «Το έκανε μόνο και μόνο γιατί αυτός είναι λάτρης της δημοσιότητας, πράγμα που δεν είμαι εγώ. Και μέσα από εμένα βρήκε τον τρόπο να δειχθεί εκείνος. Είναι πασιφανές ότι το κάνει για διαφημιστικούς λόγους», είπε κατηγορηματικά η Βούλα Παπαχρήστου και τα χαρακτήρισε ως καραγκιοζιλίκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου