Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Η συνομιλία της μάνας του 26χρονου με τους απαγωγείς


26xronos«ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ»
Η υπόθεση του 26χρονου Μάριου Παπαγεωργίου που εξαφανίστηκε στις 10 Αυγούστου κι από τότε δεν έχει δώσει σημεία ζωής, όταν ένας άγνωστος τηλεφώνησε στη μητέρα του...
αναφέροντας πως έχουν απαγάγει το γιο της και απαίτησε ως λύτρα το χρηματικό ποσό των 620.000 ευρώ , συνεχίζει να συγκλονίζει ολόκληρη την κοινωνία. Αποκορύφωμα δε αποτελεί η τελευταία συνομιλία που είχε η μητέρα του με τους απαγωγείς.

Έκπληξη έχει προκαλέσει ακόμα η είδηση, πως «εγκέφαλος» της απαγωγής του νεαρού, φαίνεται να είναι ένας 72χρονος ηλικιωμένος, φίλος της οικογένειας του 26χρονου. Ύστερα από σχετική διάταξη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, η ΕΛ.ΑΣ. έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία της ταυτότητας, καθώς και τις φωτογραφίες, των επτά κατηγορουμένων ακόμα που έχουν λάβει μέρος στην υπόθεση οι οποίοι θα οδηγηθούν στη φυλακή.
Οι αστυνομικοί εκτιμούν ότι οι δράστες της απαγωγής, αφού πήραν τα χρήματα,δολοφόνησαν τον 26χρονο και έχουν θάψει κάπου το πτώμα του, ενώ ο βασικός κατηγορούμενος ισχυρίζεται πως το θύμα, ο νεαρός φοιτητής, ήταν εκείνος που του ζήτησε να τον βοηθήσει να «στήσουν» την απαγωγή με σκοπό να αποσπάσει χρήματα από την οικογένειά του.
Η συνομιλία της μητέρας με τους απαγωγείς:
«Σας παρακαλώ θέλω να μιλήσω με το παιδί μου…
- Αν δώσεις τα λεφτά, θα το έχεις το παιδί σου αύριο στην αγκαλιά σου. Σου μιλάω έντιμα. Εντάξει; αύριο το πρωί θα είναι σπίτι. Στις δέκα η ώρα το πολύ…
- Ακούστε, κύριε, είμαι μάνα, θερμή παράκληση, σας παρακαλώ πολύ! Εγώ νομίζω ότι το έχετε σκοτώσει το παιδί μου…
- Οχι, όχι. Σε διαβεβαιώ ότι δεν είναι σκοτωμένο το παιδί…
- Τα λεφτά μου θα τα κάψω, δεν τα θέλω, τα καίω. Πού ξέρω εγώ αν δεν είστε δολοφόνοι και μου έχετε σκοτώσει το παιδί μου;
- Οχι! Στο ορκιζόμαστε αυτό…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου