Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Το ξε… Βενιζέλου σε Στουρνάρα



ΟΛΟΣ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ
Κοινό μυστικό είναι πως οι σχέσεις του Ευάγγελου Βενιζέλου με τον Γιάννη Στουρνάρα είναι κακές ψυχρές και ανάποδες...
Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της τελευταίας τους συνάντησης στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ στην Ιπποκράτους, έγινε μια προσπάθεια αποκατάστασης των σχέσεων τους
Σύμφωνα με τα ΝΕΑ, ο κ. Βενιζέλος άρχισε να ρωτάει τον υπουργό Οικονομικών σχετικά με το εάν έχουν γίνει συζητήσεις για την επιμήκυνση και για το εάν μπορεί να εγγυηθεί ότι πρόκειται για το τελευταίο πακέτο επώδυνων μέτρων.
Ο διάλογος που ακολούθησε έχει ως εξής:
Γ. Στουρνάρας: «Μην ανησυχείς. Βέβαια, μου τα 'χεις ρίξει χοντρά όλον αυτό τον καιρό. Μ' έχεις ξ...».
Ε. Βενιζέλος: «Γιάννη μου, δεν έχω τίποτε μαζί σου. Δεν έχω κάτι προσωπικό, το θέμα είναι πολιτικό»,
Γ. Στουρνάρας: «Τι πολιτικό. Μας χωρίζει κάτι;»
Ε. Βενιζέλος: «Πρέπει να υπάρξει μία αφήγηση όταν θα φθάσουν τα μέτρα στη Βουλή. Πάντως θέλω να αισθάνεται άνετα μαζί μου».
Γ. Στουρνάρας: «Εγώ, Βαγγέλη μου, πάντα αισθάνομαι άνετα μαζί σου, δεν έχω κανένα πρόβλημα», αποκρίθηκε ο υπουργός.
Στους συνεργάτες του ο κ. Στουρνάρας μετά το τέλος της συνάντησης φέρεται να ότι το κλίμα στη συνάντηση ήταν αναπάντεχα καλό και «ήταν θαύμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου