Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Ο κρυφός πόθος της Έλενας Παπαβασιλείου

ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ
Εξαιρετικά θολό είναι το τοπίο στην τηλεόραση και ουδείς είναι σε θέση να πει με βεβαιότητα που θα δουλέψει τη νέα σεζόν...

Κάτι ανάλογο συμβαίνει με την Έλενα Παπαβασιλείου που αποκάλυψε τον κρυφό της πόθο –επιθυμία εάν προτιμάτε- για τη συνεργασία που θα ήθελε τη νέα τηλεοπτική χρονιά.
Όπως είπε θα ήθελε να δουλέψει με την Ελένη Μενεγάκη ενώ μιλάει για τα παράπονα που έχει και από την ίδια τη ζωή.
«Η ζωή μου χρωστάει έναν μεγάλο έρωτα», λέει στη real και προσθέτει
-«αν κάποιος θέλει να με προσεγγίσει επειδή βγαίνω στην τηλεόραση, τότε καλά κάνω αυτή την περίοδο και προτιμώ να είμαι με τις φίλες μου».
- «Δεν έχω πρόβλημα να γίνεται αναφορά στο όνομά μου- είναι παρελκόμενο της τηλεοπτικής έκθεσης. Αισθάνομαι, όμως, άβολα όταν πρωταγωνιστώ σε ανύπαρκτα γεγονότα ή θίγονται αγαπημένα μου πρόσωπα»
-«Δεν θυσιάζω τα πάντα για την καριέρα και να γίνω μια αστεία φιγούρα που προσπαθεί μέσω της δημοσιότητας να αναπληρώσει τα συναισθηματικά της κενά.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου