Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Σαρλίζ Θερόν-Κρίστεν Στιούαρτ: Σέξι κι όποιος αντέξει


ΜΙΑ ΓΚΟΘΙΚ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ «Η ΧΙΟΝΑΤΗ ΚΑΙ Ο ΚΥΝΗΓΟΣ»
Σε μια γκόθικ φωτογράφηση συμμετείχαν οι πρωταγωνίστριες της ταινίας Snow White And The Huntsman, Σαρλίζ Θερόν και Κρίστεν Στιούαρτ...

Η Σαρλίζ Θερόν ακόμα και στα 32 τους χρόνια καταφέρνει να επισκιάσει την συμπρωταγωνίστριά της Κρίστεν Στιούαρτ, έστω κι αν αυτή είναι νεότερη.
Στο έργο «η Χιονάτη και ο Κυνηγός», είναι εμφανές πως η κακιά βασίλισσα (Σαρλίζ Θερόν) είναι σαν να έχει «καταπιεί» την χιονάτη (Κρίστεν Στιούαρτ).
Στην συνέντευξη που συνοδεύει την φωτογράφηση η Νοτιοαφρικανή σταρ μιλάει για το πως έχει αλλάξει η ζωή της με τη υιοθέτηση του γιου της Τζάκσον, αφού«Έχω κάνει δυο ταξίδια στην Νέα Υόρκη και ένα γρήγορο στο Λονδίνο και το Παρίσι. Αλλά εκτός από αυτό, έχω υπάρξει μαζί του κάθε νύχτα της ζωής του και έχω κάνει κάθε τάισμα μόνη μου. Δεν έχω προσλάβει νταντά, παρόλο που οι φίλες μου με συμβούλεψαν να το κάνω. Απλά έχω συνειδητοποιήσει πόσο λίγο ύπνο όντως χρειάζομαι».
Ενώ, η Κρίστεν Στιούαρτ μιλάει με τα καλύτερα λόγια για την Θερόν: «Είναι διαφορετική από οποιονδήποτε έχω γνωρίσει. Μπαίνει σε ένα δωμάτιο και όλοι το καταλαβαίνουν. Είναι μια πραγματική movie star».»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου