ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Η ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ Μ. ΛΙΑΠΗ...Τη διερεύνηση τυχόν ευθυνών του πρώην υπουργού Μεταφορών Μ. Λιάπη για προμήθειες και συμβάσεις στον ΟΣΕ την τετραετία 2004 - 2007 από τη Βουλή όπου παραδόθηκε η σχετική δικογραφία, ζήτησε η εισαγγελία Αθηνών. Το αίτημα των εισαγγελικών αρχών, ωστόσο, είναι χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα λόγω παραγραφής. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εισαγγελέας Πρωτοδικών Π. Παπανδρέου έστειλε στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου τη δικογραφία, προκειμένου να αποσταλεί στη Βουλή.Η εισαγγελέας που διενήργησε τη δικαστική έρευνα εντόπισε ενδεχόμενες ευθύνες του πρώην υπουργού και εκ του νόμου υποχρεούται να διαβιβάσει τη δικογραφία στη Βουλή, παρά το γεγονός ότι τα όποια αδικήματα ενδεχομένως έχουν τελεστεί, παραγράφηκαν μετά το αιφνιδιαστικό κλείσιμο της Βουλής το Μάιο του 2009.
Η υπόθεση αφορά απιστία σε βάρος του Δημοσίου, που αποτιμάται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Την ίδια στιγμή η έρευνα για τα 20 μη πολιτικά πρόσωπα τα οποία ήταν μέλη του διοικητικού συμβουλίου του ΟΣΕ αλλά και επιτροπών του Οργανισμού που εμπλέκονται συνεχίζεται από την τακτική δικαιοσύνη. Η δικογραφία σχηματίστηκε ύστερα από καταγγελίες του τότε βουλευτή και νυν υφυπουργού Ντ. Ρόβλια, αλλά και δημοσιεύματα του Τύπου.
Τα τέσσερα σκέλη της δικογραφίας είναι: Η αλλαγή προδιαγραφών για την προμήθεια τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, κόστους 3,2 δισ. ευρώ. Η ενοικίαση 8 συρμών που είχε παραδώσει η Siemens πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και κόστισαν 8 εκατ. ευρώ. Η καθυστερημένη παράδοση των αυτόματων πωλητών εισιτηρίων που αγοράστηκαν από βρετανική εταιρεία, αλλά δεν ενεργοποιήθηκαν οι προβλεπόμενες ποινικές ρήτρες. Ο διαγωνισμός για τη φύλαξη των εγκαταστάσεων του ΟΣΕ για χρονικό διάστημα 2 ετών, αξίας περίπου 6 εκατ. ευρώ.
Η υπόθεση αφορά απιστία σε βάρος του Δημοσίου, που αποτιμάται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Την ίδια στιγμή η έρευνα για τα 20 μη πολιτικά πρόσωπα τα οποία ήταν μέλη του διοικητικού συμβουλίου του ΟΣΕ αλλά και επιτροπών του Οργανισμού που εμπλέκονται συνεχίζεται από την τακτική δικαιοσύνη. Η δικογραφία σχηματίστηκε ύστερα από καταγγελίες του τότε βουλευτή και νυν υφυπουργού Ντ. Ρόβλια, αλλά και δημοσιεύματα του Τύπου.
Τα τέσσερα σκέλη της δικογραφίας είναι: Η αλλαγή προδιαγραφών για την προμήθεια τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, κόστους 3,2 δισ. ευρώ. Η ενοικίαση 8 συρμών που είχε παραδώσει η Siemens πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και κόστισαν 8 εκατ. ευρώ. Η καθυστερημένη παράδοση των αυτόματων πωλητών εισιτηρίων που αγοράστηκαν από βρετανική εταιρεία, αλλά δεν ενεργοποιήθηκαν οι προβλεπόμενες ποινικές ρήτρες. Ο διαγωνισμός για τη φύλαξη των εγκαταστάσεων του ΟΣΕ για χρονικό διάστημα 2 ετών, αξίας περίπου 6 εκατ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου