Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

"Πονάει" η μιντιακή αγορά


ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΤΗΣ ASHLEY & HOLMES ΧΑΡΙΣΤΙΚΟ (;) ΧΤΥΠΗΜΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΓΑΖΙΑ
Nothing Impossible. Αυτός είναι ο τίτλος ενός από τα βιβλία του Μάκη Σεριάτου που κυκλοφόρησε το 2007 και διαφημίστηκε ως ένα πρώτης τάξεως εγχειρίδιο για τους διαφημιστές αλλά κι ένα σημαντικό βοήθημα για τους μελετητές της διαφήμισης.
Και πράγματι, τίποτε δεν είναι αδύνατο… Ακόμη και το «λουκέτο» για την εταιρεία του «δάσκαλου» της διαφήμισης, Μάκη Σεριάτου.

Η κατάρρευση του «εθνικού διαφημιστή» αφήνει άνοιγμα πολλών εκατομμυρίων ευρώ (κάποιοι τα υπολογίζουν γύρω στα 8 εκατ.) σε κανάλια, ραδιόφωνα και εφημερίδες προκαλώντας νέο ντόμινο στο χώρο των media.
Μετά την Leo Burnett του Βενέτη , την Upset του Κακουλίδη και την Mass Αthens των Βενιάμη - Πηλού, ήρθε η σειρά της Ashley & Holmes του Σεριάτου να προκαλέσει ισχυρούς κλυδωνισμούς σε πολλά (μικρά και μεγάλα) ΜΜΕ.
Η εταιρεία του Σεριάτου φαίνεται να χρωστά 2,5 εκατ. ευρώ στον τ/σ ΑΝΤΕΝΝΑ, 2 εκατ. στον τ/σ MEGA, 1,2 εκατ. ευρώ στον τ/σ ΣΚΑΙ και 1 εκατ. ευρώ στον ΔΟΛ. Ανοιχτούς λογαριασμούς ύψους εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ έχει και με πολλές εφημερίδες μεταξύ των οποίων το «Εθνος», το «Πρώτο Θέμα» και η «Real News».
Το πρόβλημα του Σεριάτου εντοπίζεται στο ότι το Δημόσιο (με το οποίο έκανε τις περισσότερες δουλειές) τού οφείλει δεκάδες εκατομμύρια από..διάφορες διαφημιστικές καμπάνιες. Μάλιστα αναφέρεται ως χαρακτηριστικό παράδειγμα τον ΕΟΤ ο οποίος χρωστά στις εταιρείες του Σεριάτου περίπου 4 εκατομμύρια ευρώ από την εποχή ακόμη τηςδιακυβέρνησης της ΝΔ.
Λέτε να τα εισπράξει ποτέ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου