Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Εγκατέλειψε το δημαρχείο Πειραιά ο Μιχαλολιάκος!

Μαζί του και οι εργαζόμενοι στο δήμο!
Ο λόγος;...

Δημοτικός υπάλληλος δέχθηκε τηλεφώνημα από άγνωστο, ο οποίος τον ενημέρωσε ότι στο κτίριο υπάρχει βόμβα!

Με το που ειδοποιήθηκε, άμεσα εγκατέλειψε το κτίριο ο δήμαρχος Πειραιά μαζί με τους δημοτικούς υπαλλήλους, ενώ άμεσα έσπευσε στο σημείο και  η αστυνομία, όπου διαπιστώθηκε πως πρόκειται για φάρσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου