Μαζί του και οι εργαζόμενοι στο δήμο!
Ο λόγος;...
Δημοτικός υπάλληλος δέχθηκε τηλεφώνημα από άγνωστο, ο οποίος τον ενημέρωσε ότι στο κτίριο υπάρχει βόμβα!
Δημοτικός υπάλληλος δέχθηκε τηλεφώνημα από άγνωστο, ο οποίος τον ενημέρωσε ότι στο κτίριο υπάρχει βόμβα!
Με το που ειδοποιήθηκε, άμεσα εγκατέλειψε το κτίριο ο δήμαρχος Πειραιά μαζί με τους δημοτικούς υπαλλήλους, ενώ άμεσα έσπευσε στο σημείο και η αστυνομία, όπου διαπιστώθηκε πως πρόκειται για φάρσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου