Δεν είχαν πάει για ... ποτό οι τρεις άνδρες που πλησίασαν μια απ' τις καντίνες στη γιορτή μπύρας στο ΣΕΦ...
Λίγο πριν τα μεσάνυχτα και ενώ υπήρχε αρκετός κόσμος στην περιοχή, οι τρεις δράστες πλησίασαν στο ταμείο και έδειξαν στον υπάλληλο το αυτόματο που κρατούσαν. Ευτυχώς ο υπάλληλος δεν αντέδρασε. Οι ληστές άρπαξαν την είσπραξη και έφυγαν τρέχοντας.
Λίγο πριν τα μεσάνυχτα και ενώ υπήρχε αρκετός κόσμος στην περιοχή, οι τρεις δράστες πλησίασαν στο ταμείο και έδειξαν στον υπάλληλο το αυτόματο που κρατούσαν. Ευτυχώς ο υπάλληλος δεν αντέδρασε. Οι ληστές άρπαξαν την είσπραξη και έφυγαν τρέχοντας.
Μάταια ο υπάλληλος και κάποιοι που βρίσκονταν κοντά τους ακολούθησαν για να “πάρουν” την πινακίδα του αυτοκινήτου τους, αποδείχθηκε ότι ήταν κλεμμένο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου