Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Εντάσεις στη συνέλευση των σωματείων μετρό και ΗΣΑΠ

Σε έντονο κλίμα πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή στο Τιτάνια η συνέλευση που κάνουν τα σωματεία των εργαζομένων του μετρό και του ΗΣΑΠ με τους εργαζόμενους να διαμαρτύρονται για τη λανθασμένη εκπροσώπησή τους... 

Η συνέλευση διεκόπη ήδη μια φορά λόγω των έντονων διαπληκτισμών μεταξύ των εργαζομένων και των εκπροσώπων τους ενώ αυτή τη στιγμή οι εργαζόμενοι αποχώρησαν και πάλι από την αίθουσα.

Η συνέλευση δεν έχει ολοκληρωθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου