Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Στη ΔΕΘ ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ

Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ο Γ. Καρατζαφέρης, για να παραβρεθεί στην 76η ΔΕΘ...


Ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου στο Περίπτερο 8 της ΔΕΘ 
στις 13:00, ενώ στις 19:30, θα μιλήσει σε πολιτική συγκέντρωση στο συνεδριακό κέντρο «Ι. Βελλίδης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου