Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

To «Καμπ Νου» σε 360 μοίρες!

Για όσους δεν είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν από κοντά την μαγευτική ατμόσφαιρα που υπήρχε στο «Καμπ Νου» κατά τη διάρκεια του el clasico για το Super Cup Ισπανίας, καθώς και την στέψη της Μπαρτσελόνα δεν πρέπει να μας παίρνει από κάτω...
Συγκεκριμένα με τη βοήθεια της τεχνολογίας οι Ισπανοί μας έδωσαν τη δυνατότητα μέσω της 360ο φωτογραφίας να απολαύσουμε την ατμόσφαιρα του τελικού.

Δείτε εδώ τη 3600 φωττογραφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου