«Η ιστορία υπάρχει. Είναι μικρή αλλά υπάρχει και πιστεύω πως πρέπει να ειπωθεί. Το θέμα είναι πότε θα είναι η σωστή χρονικά στιγμή ώστε να γίνει πραγματικότητα» δήλωσε η Sarah Jessica Parker στο περιοδικό Parade μιλώντας για το sequel της ταινίας Sex and the City... που περιμένουν πώς και πώς οι θαυμαστές της θρυλικής σειράς. Θα υπάρξουν άραγε νέα επεισόδια της τηλεοπτικής σειράς; Όπως είπε η διάσημη σταρ: «Είναι μία κατεύθυνση που θέλουμε πολύ να ακολουθήσουμε και είναι επιθυμία όλων. Τον κύριο και τελικό λόγο όμως έχει ο Darren Star, δημιουργός της σειράς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου