Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

ΝΔ: Υποτιμά την ύφεση η κυβέρνηση

Για "αποτυχία και αδιέξοδα της οικονομικής πολιτικής της Κυβέρνησης" έκανε λόγο ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, Χρήστος Σταϊκούρας με αφορμή τις συνεχείς αναθεωρήσεις, επί το δυσμενέστερο, των εκτιμήσεων για την ένταση και την έκταση της ύφεσης...


Ο κ. Σταϊκούρας κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι συνεχίζει να "υποτιμά ή να αγνοεί τις διαλυτικές συνέπειες της ύφεσης, τόσο για την Κοινωνία όσο και για την Οικονομία. Άλλωστε, οι επιθυμίες και οι επικοινωνιακοί χειρισμοί δεν επαρκούν για να επιβληθεί στην οικονομία "υπακοή", δήλωσε.

Τόνισε ότι πολύ σύντομα οι προσδοκίες της κυβέρνησης καταρρέουν καθώς ενώ "αρχικά, εκτιμούσε, στον Προϋπολογισμό, ότι η ύφεση θα διαμορφωθεί στο 3,0% το 2011, λίγους μήνες αργότερα, στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο, η εκτίμηση αναθεωρήθηκε στο 3,5%. Λίγες ημέρες αργότερα, η "Τρόικα" εκτίμησε την ύφεση στο 3,8%-3,9% και χθες, ο Υπουργός Οικονομικών ανέβασε την εκτίμηση ακόμη και στο 4,5%.Υψηλότερα και από το 2010".

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας επεσήμανε παράλληλα, ότι η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ διατηρεί και ενισχύει ένα φαύλο κύκλο υπερφορολόγησης, αναπτυξιακής υστέρησης και υπερχρέωσης.

Εκτίμησε ότι απαιτείται η ταχεία έξοδος από την ύφεση με την άμεση Επανεκκίνηση της Οικονομίας, "η οποία θα στηρίζεται στις προτάσεις που, με ρεαλισμό και διορατικότητα, έχει καταθέσει η Νέα Δημοκρατία και ο Πρόεδρός της κ. Αντώνης Σαμαράς".

Τέλος, έκανε αναφορά στη δήλωση του Νομπελίστα κ. Solow, πως " για να μειωθούν τα ελλείμματα πρέπει η Οικονομία να πάρει μπροστά".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου