Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Εθελοντής πυροσβέστης ο εμπρηστής της Άνδρου

Ένας 30χρονος εθελοντής πυροσβέστης και δύο φίλοι του, φαίνεται πως είναι οι υπαίτιοι για τις δεκάδες πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν σε δασικές εκτάσεις στην Άνδρο, στην περιοχή του Γαυαρίου...
Η δράση του εμπρηστή εθελοντή πυροσβέστη ξεκίνησε από πέρυσι μετά από τις δημοτικές εκλογές, των οποίων το αποτέλεσμα δεν τον βρήκε... σύμφωνο.

Ο συγκεκριμένος εθελοντής πυροσβέστης έχοντας διαφορές με το νέο δήμαρχο του νησιού, κατασκεύαζε εμπρηστικούς μηχανισμούς αποτελούμενους από το εντομοαπωθητικό, γνωστό ως "φιδάκι" στο τέλος του οποίου προσάρμοζε μασούρι με μεγάλο αριθμό σπίρτων.

Στη συνέχεια έβαζε φωτιά στο «φιδάκι», απομακρυνόταν και είκοσι λεπτά αργότερα εκδηλωνόταν η πυρκαγιά.

Με τον τρόπο αυτό τους τελευταίους 2,5 μήνες είχε προκαλέσει περισσότερους από 10 εμπρησμούς σε βάση της Άνδρου, ενώ είναι αξιοσημείωτο ότι συμμετείχε πρώτος στην κατάσβεση της φωτιάς.

Ομάδα αξιωματικών του πυροσβεστικού σώματος της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού μαζί με έμπειρο αστυνόμο της Διεύθυνσης Κυκλάδων, μετέβησαν στην Άνδρο.

Χάρη στα στοιχεία που είχαν συγκεντρώσει, ο εθελοντής πυροσβέστης και οι δύο φίλοι του προσήχθησαν στην τοπική πυροσβεστική υπηρεσία όπου μετά από ολονύκτια ανάκριση αναγκάστηκαν να ομολογήσουν.

Μάλιστα, ένας από τους εμπρηστικούς μηχανισμούς που είχε κατασκευάσει ο εθελοντής πυροσβέστης, βρέθηκε άθικτος σε μία από τις τελευταίες πυρκαγιές.

Λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου οι τρεις δεν συνελήφθησαν αλλά σε βάρος τους σχηματίστηκαν δικογραφίες οι οποίες στάλθηκαν στον εισαγγελέα Σύρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου