Το εκπληκτικό αυτοκίνητο αποτελεί μια ακόμη έκδοση της σειράς των RS της 911. Πιο συγκεκριμένα μιλάμε για την απόλυτη ατμοσφαιρική 911, αφού ο κινητήρας της έχει χωρητικότητα στα 4,0 λίτρα, με την απόδοση να φτάνει τους 500 ίππους. Για τα 0-100 χ.α.ω. χρειάζονται μόλις 3,9 δλ...
Έτσι, η νέα 911 GT3 RS 4.0 χρησιμοποιεί το μεγαλύτερο boxer σύνολο που έχει τοποθετηθεί ποτέ επίσημα σε 911, καθώς και αυτό με την μεγαλύτερη απόδοση στο λίτρο (125 ίπποι/λίτρο) στην ιστορία των ατμοσφαιρικών κινητήρων της Porsche. Η χωρητικότητα του ατμοσφαιρικού εξακύλινδρου συνόλου είναι λοιπόν τα 4,0 λίτρα με την απόδοση στους 500 ίππους/8.250 σ.α.λ. και τη ροπή στα 460 Nm/5.750 σ.α.λ. Με το ρεζερβουάρ γεμάτο η 911 GT3 RS 4.0 ζυγίζει 1.360 κιλά (αναλογία 2,7 κιλά/ίππο), και για τα 0-100 χ.α.ω. χρειάζεται μόλις 3,9 δλ. ενώ για τα 0-200 χ.α.ω. μόλις 12 δλ. Επίσης δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι η σχέση της 911 GT3 RS 4.0 με την αγωνιστική 911 GT3 RSR είναι ιδιαίτερα στενή, αφού από τη δεύτερη προέρχεται ατόφιος ο στροφαλοφόρος άξονας, ενώ οι μπιέλες των σφυρήλατων πιστονιών είναι από τιτάνιο.
Το αυτοκίνητο έχει πολλές βελτιώσεις σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, όπως η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων (π.χ. στο καπό), το χαμηλωμένο αμάξωμα, τα φαρδύτερα φτερά, τα κεραμικά φρένα, το roll-cage στο εσωτερικό, τα ανθρακονημάτινα μπάκετ καθίσματα, ενώ το κιβώτιο είναι αποκλειστικά χειροκίνητο με έξι σχέσεις. Φυσικά απουσιάζουν συστήματα όπως αυτά της ψυχαγωγίας που συναντάμε στις απλές 911, ακόμη και οι κλασικές χειρολαβές, για μείωση του βάρους.
Σε κάθε περίπτωση ο λόγος γίνεται για παραγωγή αποκλειστικά 600 μονάδων, με την τιμή στη Γερμανία να ξεκινά από τα 178.596 ευρώ και τη διάθεση της εκεί να αρχίζει από τον Ιούλιο.
newsbeast
Έτσι, η νέα 911 GT3 RS 4.0 χρησιμοποιεί το μεγαλύτερο boxer σύνολο που έχει τοποθετηθεί ποτέ επίσημα σε 911, καθώς και αυτό με την μεγαλύτερη απόδοση στο λίτρο (125 ίπποι/λίτρο) στην ιστορία των ατμοσφαιρικών κινητήρων της Porsche. Η χωρητικότητα του ατμοσφαιρικού εξακύλινδρου συνόλου είναι λοιπόν τα 4,0 λίτρα με την απόδοση στους 500 ίππους/8.250 σ.α.λ. και τη ροπή στα 460 Nm/5.750 σ.α.λ. Με το ρεζερβουάρ γεμάτο η 911 GT3 RS 4.0 ζυγίζει 1.360 κιλά (αναλογία 2,7 κιλά/ίππο), και για τα 0-100 χ.α.ω. χρειάζεται μόλις 3,9 δλ. ενώ για τα 0-200 χ.α.ω. μόλις 12 δλ. Επίσης δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι η σχέση της 911 GT3 RS 4.0 με την αγωνιστική 911 GT3 RSR είναι ιδιαίτερα στενή, αφού από τη δεύτερη προέρχεται ατόφιος ο στροφαλοφόρος άξονας, ενώ οι μπιέλες των σφυρήλατων πιστονιών είναι από τιτάνιο.
Το αυτοκίνητο έχει πολλές βελτιώσεις σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, όπως η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων (π.χ. στο καπό), το χαμηλωμένο αμάξωμα, τα φαρδύτερα φτερά, τα κεραμικά φρένα, το roll-cage στο εσωτερικό, τα ανθρακονημάτινα μπάκετ καθίσματα, ενώ το κιβώτιο είναι αποκλειστικά χειροκίνητο με έξι σχέσεις. Φυσικά απουσιάζουν συστήματα όπως αυτά της ψυχαγωγίας που συναντάμε στις απλές 911, ακόμη και οι κλασικές χειρολαβές, για μείωση του βάρους.
Σε κάθε περίπτωση ο λόγος γίνεται για παραγωγή αποκλειστικά 600 μονάδων, με την τιμή στη Γερμανία να ξεκινά από τα 178.596 ευρώ και τη διάθεση της εκεί να αρχίζει από τον Ιούλιο.
newsbeast
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου