Οι επισκέψεις υπαλλήλου στο Facebook και σε άλλες ιστοσελίδες κατά την ώρα της εργασίας αποτελούν νόμιμο λόγο καταγγελίας της σύμβασης χωρίς αποζημίωση, έκρινε το Πρωτοδικείο της Αθήνας και δικαίωσε αεροπορική εταιρεία η οποία απέλυσε υπάλληλό της, καθώς επισκεπτόταν καθημερινά και επί ώρες διάφορες ιστοσελίδες και μάλιστα «πιάστηκε στα πράσα» από το διευθυντή της να μπαίνει στο Facebook. Από τις καταθέσεις αποδείχθηκε, σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση, ότι...
η υπάλληλος καθυστερούσε να προσέλθει στην εργασία της, ενώ την ώρα της δουλειάς λάμβανε συχνά κλήσεις συγγενών και φίλων της, τους οποίους εν συνεχεία καλούσε χρησιμοποιώντας τις γραμμές της εταιρείας, γεγονός το οποίο δημιουργούσε πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των πελατών.
Ακόμη, ενώ η εταιρεία από το Δεκέμβριο του 2008 είχε στείλει μήνυμα που απαγόρευε στο προσωπικό της να επισκέπτεται ιστοσελίδες δικτύωσης, όπως το Facebook, παρ' όλα αυτά η επίμαχη υπάλληλος καθημερινά επισκεπτόταν το Facebook, ενώ αρκετές φορές, όταν την καλούσαν πελάτες για να προβούν σε κράτηση εισιτηρίων, τους απαντούσε ότι το σύστημα κρατήσεων δεν λειτουργεί και τους ζητούσε να ξανακαλέσουν αργότερα, προκειμένου να έχει περισσότερο χρόνο για να ασχοληθεί με την περιήγηση στο Facebook.
η υπάλληλος καθυστερούσε να προσέλθει στην εργασία της, ενώ την ώρα της δουλειάς λάμβανε συχνά κλήσεις συγγενών και φίλων της, τους οποίους εν συνεχεία καλούσε χρησιμοποιώντας τις γραμμές της εταιρείας, γεγονός το οποίο δημιουργούσε πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των πελατών.
Ακόμη, ενώ η εταιρεία από το Δεκέμβριο του 2008 είχε στείλει μήνυμα που απαγόρευε στο προσωπικό της να επισκέπτεται ιστοσελίδες δικτύωσης, όπως το Facebook, παρ' όλα αυτά η επίμαχη υπάλληλος καθημερινά επισκεπτόταν το Facebook, ενώ αρκετές φορές, όταν την καλούσαν πελάτες για να προβούν σε κράτηση εισιτηρίων, τους απαντούσε ότι το σύστημα κρατήσεων δεν λειτουργεί και τους ζητούσε να ξανακαλέσουν αργότερα, προκειμένου να έχει περισσότερο χρόνο για να ασχοληθεί με την περιήγηση στο Facebook.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου