Ανεβαίνει συνεχώς ο πληθωρισμός.
Ο Γενικός Δείκτης για τον Μάρτιο του 2011, σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο, παρουσίασε αύξηση 3,3%, έναντι αύξησης 3,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.
Ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου...
Απριλίου 2010–Μαρτίου 2011, σε σύγκριση προς τον ίδιο Δείκτη του δωδεκαμήνου Απριλίου 2009–Μαρτίου 2010, παρουσίασε αύξηση 5,1%.
Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή τον Μάρτιο σε σχέση με τον Φεβρουάριο, προέκυψε:
-Από τις αυξήσεις των δεικτών : α) Κατά 0,3% της ομάδας ‘’ Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά ‘’, λόγω αύξησης , κυρίως, των τιμών στα φρούτα νωπά, πατάτες νωπές. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση της τιμής του ελαιολάδου.
β) Κατά 0,8% της ομάδας ‘’ Αλκοολούχα ποτά και καπνός ‘’, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των τσιγάρων.
γ) Κατά 37,5% της ομάδας ‘’ Ένδυση και υπόδηση‘’, λόγω επαναφοράς των τιμών των ειδών ένδυσης και υπόδησης στα επίπεδα πριν από τις γενικές χειμερινές εκπτώσεις.
δ) Κατά 1,7% της ομάδας ‘’ Στέγαση ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στο πετρέλαιο θέρμανσης.
ε) Κατά 4,7% της ομάδας ‘’ Διαρκή αγαθά - Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες ‘’, λόγω επαναφοράς των τιμών στα επίπεδα πριν από τις γενικές χειμερινές εκπτώσεις.
στ) Κατά 1,2% της ομάδας ‘’ Μεταφορές‘’, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των καυσίμων αυτοκινήτου (βενζίνης).
ζ) Κατά 1,6% της ομάδας ‘’ Άλλα αγαθά και υπηρεσίες ‘’, λόγω της επαναφοράς των τιμών των ειδών ταξιδίου και προσωπικών ειδών στα επίπεδα πριν από τις γενικές χειμερινές εκπτώσεις, καθώς και λόγω αύξησης των τιμών των ασφαλίστρων μεταφορών.
-Από τη μείωση του δείκτη : Κατά 0,2% της ομάδας ‘’ Ξενοδοχεία - Καφέ - Εστιατόρια ‘’, λόγω μείωσης, κυρίως, των τιμών ξενοδοχείων.
Ο Γενικός Δείκτης για τον Μάρτιο του 2011, σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο, παρουσίασε αύξηση 3,3%, έναντι αύξησης 3,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.
Ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου...
Απριλίου 2010–Μαρτίου 2011, σε σύγκριση προς τον ίδιο Δείκτη του δωδεκαμήνου Απριλίου 2009–Μαρτίου 2010, παρουσίασε αύξηση 5,1%.
Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή τον Μάρτιο σε σχέση με τον Φεβρουάριο, προέκυψε:
-Από τις αυξήσεις των δεικτών : α) Κατά 0,3% της ομάδας ‘’ Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά ‘’, λόγω αύξησης , κυρίως, των τιμών στα φρούτα νωπά, πατάτες νωπές. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση της τιμής του ελαιολάδου.
β) Κατά 0,8% της ομάδας ‘’ Αλκοολούχα ποτά και καπνός ‘’, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των τσιγάρων.
γ) Κατά 37,5% της ομάδας ‘’ Ένδυση και υπόδηση‘’, λόγω επαναφοράς των τιμών των ειδών ένδυσης και υπόδησης στα επίπεδα πριν από τις γενικές χειμερινές εκπτώσεις.
δ) Κατά 1,7% της ομάδας ‘’ Στέγαση ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στο πετρέλαιο θέρμανσης.
ε) Κατά 4,7% της ομάδας ‘’ Διαρκή αγαθά - Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες ‘’, λόγω επαναφοράς των τιμών στα επίπεδα πριν από τις γενικές χειμερινές εκπτώσεις.
στ) Κατά 1,2% της ομάδας ‘’ Μεταφορές‘’, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των καυσίμων αυτοκινήτου (βενζίνης).
ζ) Κατά 1,6% της ομάδας ‘’ Άλλα αγαθά και υπηρεσίες ‘’, λόγω της επαναφοράς των τιμών των ειδών ταξιδίου και προσωπικών ειδών στα επίπεδα πριν από τις γενικές χειμερινές εκπτώσεις, καθώς και λόγω αύξησης των τιμών των ασφαλίστρων μεταφορών.
-Από τη μείωση του δείκτη : Κατά 0,2% της ομάδας ‘’ Ξενοδοχεία - Καφέ - Εστιατόρια ‘’, λόγω μείωσης, κυρίως, των τιμών ξενοδοχείων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου