Κομμένα πια τα ρούχα και παπούτσια, οι έξοδοι τα ταξίδια και η "άνεση" του αυτοκινήτου σε σχέση με το 2010. Ακόμα και το κάπνισμα αλλά και το... κρέας μειώνουν οι Έλληνες πολίτες μήπως γλυτώσουν κανένα ευρώ. Είναι γεγονός: τα νέα μέτρα μας επηρεάζουν κατά πολύ...
Η έρευνα που δημοσιεύει ο «Ελεύθερος Τύπος» πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 500 ατόμων πανελλαδικά και δείχνει τις διαφορές στις συνήθειες των Ελλήνων σε σχέση με το περασμένο έτος. Τα ψώνια φαίνεται πως έχουν μειώσει σε εντυπωσιακό βαθμό άντρες αλλά και... γυναίκες, αφού μόνο το 1% των ερωτηθέντων ξοδεύει περισσότερα χρήματα από ότι πέρυσι στην ένδυση και την υπόδηση. Χαρακτηριστικό είναι το ποσοστό των γυναικών καθώς το 87% εξ αυτών υποστηρίζει ότι επισκέπτεται λιγότερο τα εμπορικά καταστήματα!
Οι Έλληνες έχουν μειώσει και τα νυχτοπερπατήματα τους αφού το 79% των Ελλήνων βγαίνει για διασκέδαση λιγότερο σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Παράλληλα, τρεις στους τέσσερις πολίτες έχουν περιορίσει σημαντικά τα ταξίδια σε σχέση με το 2010.
Το 65% χρησιμοποιεί λιγότερο το Ι.Χ. στις καθημερινές του μετακινήσεις, με μόλις το 3% να δηλώνει ότι οδηγεί πιο συχνά συγκριτικά με ένα χρόνο πριν.
Μια από τις αγαπημένες συνήθειες τους έχουν “αναγκαστεί” να μειώσουν οι Έλληνες αφού το 38% του δείγματος της έρευνας καπνίζει λιγότερο συγκριτικά με πέρυσι.
Τέλος, η έρευνα της εταιρίας «Interview» κατέδειξε ακόμη κάτι πολύ σημαντικό: ένας στους 3 καταναλωτές αγοράζει πιο σπάνια κρέας ενώ μαγειρεύει ψάρι για το καθημερινό τραπέζι με μικρότερη συχνότητα από ότι το 2010 κάτι που αυξάνει τις ανυσηχίες για ενδεχόμενα μελλοντικά προβλήματα υγείας.
Η έρευνα που δημοσιεύει ο «Ελεύθερος Τύπος» πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 500 ατόμων πανελλαδικά και δείχνει τις διαφορές στις συνήθειες των Ελλήνων σε σχέση με το περασμένο έτος. Τα ψώνια φαίνεται πως έχουν μειώσει σε εντυπωσιακό βαθμό άντρες αλλά και... γυναίκες, αφού μόνο το 1% των ερωτηθέντων ξοδεύει περισσότερα χρήματα από ότι πέρυσι στην ένδυση και την υπόδηση. Χαρακτηριστικό είναι το ποσοστό των γυναικών καθώς το 87% εξ αυτών υποστηρίζει ότι επισκέπτεται λιγότερο τα εμπορικά καταστήματα!
Οι Έλληνες έχουν μειώσει και τα νυχτοπερπατήματα τους αφού το 79% των Ελλήνων βγαίνει για διασκέδαση λιγότερο σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Παράλληλα, τρεις στους τέσσερις πολίτες έχουν περιορίσει σημαντικά τα ταξίδια σε σχέση με το 2010.
Το 65% χρησιμοποιεί λιγότερο το Ι.Χ. στις καθημερινές του μετακινήσεις, με μόλις το 3% να δηλώνει ότι οδηγεί πιο συχνά συγκριτικά με ένα χρόνο πριν.
Μια από τις αγαπημένες συνήθειες τους έχουν “αναγκαστεί” να μειώσουν οι Έλληνες αφού το 38% του δείγματος της έρευνας καπνίζει λιγότερο συγκριτικά με πέρυσι.
Τέλος, η έρευνα της εταιρίας «Interview» κατέδειξε ακόμη κάτι πολύ σημαντικό: ένας στους 3 καταναλωτές αγοράζει πιο σπάνια κρέας ενώ μαγειρεύει ψάρι για το καθημερινό τραπέζι με μικρότερη συχνότητα από ότι το 2010 κάτι που αυξάνει τις ανυσηχίες για ενδεχόμενα μελλοντικά προβλήματα υγείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου