Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Άννα Βίσση: Θέλει να αποχωρήσει όσο είναι ψηλά

Σε ραδιοφωνικό σταθμό της Κρήτης μίλησε η Άννα Βίσση, με αφορμή την εμφάνισή της στο Ηράκλειο και ήταν αποκαλυπτική.
«Η ηλικία μου είναι το ατού μου», δήλωσε η τραγουδίστρια και μίλησε για τον τρόπο με τον οποίο θα σταματήσει να τραγουδά «Δεν θέλω να έχω τέλος κατάντιας». 
Επίσης, απέκλεισε το... ενδεχόμενο να παντρευτεί ξανά, ενώ παραδέχθηκε πως έχει αλλάξει τρόπο ζωής λόγω της οικονομικής κρίσης.

«Θέλω να έχω την δύναμη και την έμπνευση και ο κόσμος να με αγαπάει και να με έχει ψηλά», προσθέτοντας πως θέλει να αποχωρήσει ενώ είναι ακόμα ψηλά.

«Δεν θέλω να συνεχίσω να τραγουδάω ενώ δεν θα έχω φωνή ή ανταπόκριση», συνέχισε η τραγουδίστρια και δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να «αράξει» στην Κύπρο την οποία χαρακτήρισε καταφύγιο που την κάνει να ηρεμεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου