Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Ένα mail απ' τον Σώτο

Ένα ωραίο mail λάβαμε σήμερα, συγκινημένοι, από τον Σώτο, όπου και ο ίδιος δηλώνει συγκινημένος με την δημοσκόπηση που ξεκίνησε ο tsiliadoros.

Μας λέει ότι...
Αγαπητέ tsiliadore

Ευχαριστώ για την προτίμηση που δείχνετε στο πρόσωπό μου και με συμπεριλάβατε κι εμένα στη μεγάλη δημοσκόπηση που κάνετε.

Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή η συμμετοχή μου στην έρευνα αυτή, από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η δημοσκόπηση βρίσκομαι συνεχώς καθηλωμένος πάνω στον υπολογιστή που έχω στο γραφείο του Νικήτα και παρακολουθώ την εξέλιξη.

Ξέρετε, έχω αγωνία να δω σε ποιά θέση θα καταταγώ, θέλω να πιστεύω ότι ο κόσμος θα με τιμήσει και θα με αναδείξει πρώτο. Άλλωστε το αξίζω, είμαι ο καλύτερος απ' όλους του άλλους και είμαι και ο πιο γνωστός.

Ελπίζω λοιπόν στο τέλος να είμαι εγώ ο νικητής. Άλλωστε πάντα μέχρι τώρα είχα μάθει να είμαι πρώτος σε όλα... στην Ελαφόνησο πρώτος πήγα εγώ, στο Μαρμάρι μόνο εγώ έχω πισίνα, στο Κολωνάκι έχω το καλύτερο σπίτι και άλλα πολλά!! Όπως καταλαβαίνετε παντού είμαι πρώτος, ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

Ο φίλος σας,
 Σώτος.

1 σχόλιο: