Μέτρα για την αντιμετώπιση της διαφθοράς στις εξετάσεις για τα διπλώματα οδήγησης θα εφαρμόσει από το 2012 το Υπουργείο Συγκοινωνιών.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο σκέφτεται να... βάλει ακόμη και κάμερες σε όλα τα στάδια των εξετάσεων, ενώ θα γίνεται ακόμη και κλήρωση των εξεταστών λίγο πριν τις πρακτικές εξετάσεις ώστε να σταματήσει το φαινόμενο του λαδώματος με... ενδιάμεσο το δάσκαλο που γνωρίζει από πριν ποιοι εξεταστές έχουν αναλάβει τους μαθητές της σχολής του.
Για να μην έχουν πολλές επαφές οι υποψήφιοι με τους υπαλλήλους του Υπουργείου θα παίρνουν το δίπλωμα μέσω ΕΛΤΑ έχοντας κάνει μόνο μια επίσκεψη στην αρχή της διαδικασίας για να καταθέσουν τα χαρτιά τους.
Παράλληλα θα αλλάξει το βιβλίο θεωρητικής εξέτασης, τα λεγόμενα σήματα, ενώ θα αυξηθεί και ο χρόνος σπουδών των εκπαιδευτών από 1,5 στα 2 χρόνια.
Επίσης, την ώρα της εξέτασης θα γίνεται βιντεοσκόπηση ενώ θα υπάρχει και σύστημα απενεργοποίησης κινητών τηλεφώνων.
Οι εξετάσεις σε ειδικές πίστες όπου ο οδηγός θα κάνει ειδικούς ελιγμούς και δεν θα είναι παρών ο δάσκαλος οδήγησης. Τα αποτελέσματα θα παρακολουθούνται μηχανογραφικά από κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα και όχι από τους server των νομαρχιών όπως τώρα.
Τα διπλώματα θα εκδίδονται από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, ενώ προβλέπονται αυστηρές ποινές για ελεγκτές και υπαλλήλους που θα βρεθούν με ... χρήματα στα χέρια.
Παράλληλα “δάσκαλοι” θα μπορούν να είναι και παλιοί οδηγοί αρκεί να έχουν τρία χρόνια δίπλωμα της ίδιας κατηγορίας με αυτό στο οποίο εξετάζεται ο υποψήφιος.
Ο υποψήφιος ωστόσο θα πρέπει να έχει βεβαίωση της σχολής του ότι παρακολούθησε τον ελάχιστο αριθμό απαιτούμενων μαθημάτων.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο σκέφτεται να... βάλει ακόμη και κάμερες σε όλα τα στάδια των εξετάσεων, ενώ θα γίνεται ακόμη και κλήρωση των εξεταστών λίγο πριν τις πρακτικές εξετάσεις ώστε να σταματήσει το φαινόμενο του λαδώματος με... ενδιάμεσο το δάσκαλο που γνωρίζει από πριν ποιοι εξεταστές έχουν αναλάβει τους μαθητές της σχολής του.
Για να μην έχουν πολλές επαφές οι υποψήφιοι με τους υπαλλήλους του Υπουργείου θα παίρνουν το δίπλωμα μέσω ΕΛΤΑ έχοντας κάνει μόνο μια επίσκεψη στην αρχή της διαδικασίας για να καταθέσουν τα χαρτιά τους.
Παράλληλα θα αλλάξει το βιβλίο θεωρητικής εξέτασης, τα λεγόμενα σήματα, ενώ θα αυξηθεί και ο χρόνος σπουδών των εκπαιδευτών από 1,5 στα 2 χρόνια.
Επίσης, την ώρα της εξέτασης θα γίνεται βιντεοσκόπηση ενώ θα υπάρχει και σύστημα απενεργοποίησης κινητών τηλεφώνων.
Οι εξετάσεις σε ειδικές πίστες όπου ο οδηγός θα κάνει ειδικούς ελιγμούς και δεν θα είναι παρών ο δάσκαλος οδήγησης. Τα αποτελέσματα θα παρακολουθούνται μηχανογραφικά από κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα και όχι από τους server των νομαρχιών όπως τώρα.
Τα διπλώματα θα εκδίδονται από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, ενώ προβλέπονται αυστηρές ποινές για ελεγκτές και υπαλλήλους που θα βρεθούν με ... χρήματα στα χέρια.
Παράλληλα “δάσκαλοι” θα μπορούν να είναι και παλιοί οδηγοί αρκεί να έχουν τρία χρόνια δίπλωμα της ίδιας κατηγορίας με αυτό στο οποίο εξετάζεται ο υποψήφιος.
Ο υποψήφιος ωστόσο θα πρέπει να έχει βεβαίωση της σχολής του ότι παρακολούθησε τον ελάχιστο αριθμό απαιτούμενων μαθημάτων.
Νωρίς το θυμήθηκαν στο Υπουργείο να κυνηγήσουν τους... διεφθαρμένους, ενώ υπολογίζεται ότι το επί χρήμασι "κύκλωμα" στα διπλώματα οδήγησης τσεπώνει περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο.
Επίσης, προσέξτε τη δεύτερη παράγραφο, όπου το Υπουργείο θέλει να αποφευχθούν τα πολλά πολλά των εξεταζόμενων με... τους υπαλλήλους του Υπουργείου...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου