Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Κάνει απεργία πείνας γιατί δεν της έδωσαν... πρόσκληση για τον γάμο


Απεργία πείνας εδώ και μια εβδομάδα κάνει μια 19χρονη Μεξικανή μπροστά στη βρετανική πρεσβεία στο Μεξικό, ζητώντας να της δώσουν μία πρόσκληση
για τον βασιλικό γάμο του πρίγκιπα Ουίλιαμ και της Κέιτ Μίντλετον.

"Είμαι οπαδός της Λαίδης Νταϊάνας από τότε που ήμουν μικρή, όπως και η μαμά μου κι έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι θα πάω στον βασιλικό γάμο", δήλωσε χθες, ένατη ημέρα της απεργίας πείνας, στο Γαλλικό Πρακτορείο η 19χρονη.

Η πιο φανατική ίσως σε όλο τον κόσμο θαυμάστρια του πρίγκηπα Ουίλλιαμ σκοπεύει να το παλέψει μέχρι το τέλος, όπως λέει. “Δεν υπάρχει πλέον γυρισμός" αναφέρει μεταξύ άλλων, εξασθενημένη, έχοντας χάσει ήδη 7 κιλά από την απεργία πείνας.

   Η νεαρή, περνά την ώρα της ζωγραφίζοντας το πορτέτο του πρίγκιπα Ουίλιαμ και της Κέιτ, ενώ γύρω από 
την πρεσβεία έχει τοποθετήσει και πανό. 


O πρίγκιc Ουίλιαμ και η Κέιτ Μίντλετον. 

Η 19χρονη Μεξικανή απεργός πείνας, Εστιμπάλις Τσάβες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου