Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Επιμένουν στο "χειρόφρενο" τα ΜΜΜ...

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ "ΕΜΦΡΑΓΜΑ" ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ... ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Χωρίς συγκοινωνίες σήμερα η πρωτεύουσα, καθώς οι συνδικαλιστές σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τρόλεϊ και λεωφορεία αποφάσισαν να προχωρήσουν κανονικά στη σημερινή 24ωρη απεργία παρά το γεγονός ότι αυτή κρίθηκε παράνομη από το Πρωτοδικείο. Κυκλοφοριακό χάος στους δρόμους της πρωτεύουσας. Κανονικά θα διεξαχθούν τα δρομολόγια σε ΟΣΕ και Προαστιακό Σιδηρόδρομο, μετά την αναστολή της 24ωρης απεργίας της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) που είχε αρχικά εξαγγελθεί. Τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς επιμένουν στην...

24ωρη απεργία με αποτέλεσμα οι δρόμοι της Αθήνας να έχουν αρχίσει, από το πρωί, να θυμίζουν ένα ατελείωτο πάρκινγκ. Πολλά προβλήματα αντιμετωπίζουν οι οδηγοί στους μεγάλους δρόμους, όπως Κηφισίας, Μεσογείων αλλά και σε μικρότερους που τα αυτοκίνητα παραμένουν ακινητοποιήμενα για αρκετή ώρα.
Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων προειδοποίησε τους εργαζόμενους ότι αν συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις, παρά την απόφαση του δικαστηρίου, θα υποστούν τις πειθαρχικές και όποιες άλλες κυρώσεις προβλέπονται.
Τη σύσταση «Μητροπολιτικού Φορέα» για τις αστικές συγκοινωνίες, συγχωνεύσεις φορέων, υποχρεωτικές μετατάξεις και αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις προβλέπει το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες που ενέκρινε το υπουργικό συμβούλιο.
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, που παρουσίασε ο Δ. Ρέππας, από τις πέντε εταιρίες που λειτουργούν σήμερα κάτω από την ομπρέλα του ΟΑΣΑ δημιουργούνται δύο νέοι φορείς, ένας για τις Οδικές συγκοινωνίες, Τρόλεϊ και λεωφορεία και ένας για τα Μέσα σταθερής τροχιάς, Τραμ, Μετρό, ΗΣΑΠ. Συγκεκριμένα, η ΕΘΕΛ θα απορροφήσει τον ΗΛΠΑΠ και το Μετρό θα απορροφήσει τον ΗΣΑΠ και το Τραμ.
Ο ΟΑΣΑ, ως Μητροπολιτικός φορέας θα είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό, προγραμματισμό, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του συγκοινωνιακού έργου. Επίσης ο ΟΑΣΑ θα καλύπτει όλη την «Καλλικρατική» Περιφέρεια Αττικής και θα μπορεί να συνάπτει συμβάσεις ή συμφωνίες με τα ΚΤΕΛ και τις Δημοτικές συγκοινωνίες.
Ο υπουργός ανακοίνωσε αυστηρό έλεγχο των οικονομικών των εταιριών, ώστε να μην ξεφύγουν από τους στόχους που έχουν τεθεί. Στο πλαίσιο αυτό συστήνεται ειδική Μονάδα παρακολούθησης, ανά τρίμηνο, της υλοποίησης των επιχειρησιακών στοιχείων κάθε εταιρίας και σε περίπτωση που διαπιστωθεί απόκλιση πάνω από 10%, τότε θα λαμβάνονται επιπρόσθετα μέτρα. Η κρατική επιδότηση δεν θα μπορεί να ξεπεράσει το 40% του λειτουργικού κόστους του ομίλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου