Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

"Δίνει" κανονικά τον Κακλαμάνη ο Κρασσάς...

... ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΜΑΤΕΙΕΣ ΤΟΥΣ!
Πηγή: dimotikosafari
Επί δύο χρόνια ο διευθυντής της δημοτικής αστυνομίας Στέλιος Κρασσάς, άφηνε ανενόχλητους τους λαθρομετανάστες να πουλάνε στο κέντρο της Αθήνας… Από την ημέρα που έχασε ο Νικήτας, ο Κρασσάς δεν αφήνει ούτε έναν να πουλάει! Αυτή την ώρα στο κέντρο της Αθήνας πέφτει άγριο κυνηγητό με την δημοτική αστυνομία! Ο Κρασσάς έστειλε να διώξουν αυτούς που δύο χρόνια δεν τους πείραζε. Mail που μας απέστειλε δημοτικός αστυνομικός κάνει λόγο για πολύ ξύλo. Κινδυνεύουν από τους λαθρομετανάστες που έχουν εξαγριωθεί. Ο Κρασσας διαρρέει πως εκτελούσε εντολές...
της πολιτικής ηγεσίας Κακλαμάνη τόσο καιρό… "Εμένα ότι μου πει ο δήμαρχος… είμαι στρατιώτης…".
Αυτό το λέει για να μην τον σουτάρει ο Καμίνης. Είναι σαν να του λέει είμαι υπάκουος… ό,τι μου λέτε θα κάνω! Μεγάλος κολοτούμπας….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου