Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

"Χαρίζουν" οι έμποροι για να πουλήσουν!

Oι λιανικές πωλήσεις συγκαταλέγονται στα μεγαλύτερα θύματα της οικονομικής κρίσης. Τα καταστήματα καταναλωτικών προϊόντων, για να περιορίσουν τις απώλειες του τζίρου τους, προχωρούν σε πρωτότυπες προσφορές για να προσελκύσουν πελάτες. Σε αυτό το πλαίσιο, η βιομηχανία ανδρικής ένδυσης DUR-Δούρος από την Πάτρα, η οποία έκλεισε πρόσφατα 50 χρόνια ζωής, ανακοίνωσε ότι προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες της, με κάθε αγορά τους να αποκτήσουν δωρεάν όποια προϊόντα ίσης αξίας επιθυμούν. Η προσφορά θα διαρκέσει ως τις 31 Δεκεμβρίου, σε όλα τα καταστήματα DUR ανά την Ελλάδα. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός...

και οι προσφορές τύπου 20%-40% έκπτωση στα προϊόντα φαίνεται ότι δεν αρκούν για να δελεάσουν τους καταναλωτές, γι΄ αυτό και τα τμήματα μάρκετινγκ των πολυκαταστημάτων ακολουθούν πιο επιθετική εμπορική πολιτική και προσφέρουν πλέον άλλες υπηρεσίες, πιο ελκυστικές για τους καταναλωτές που θα αγοράσουν προϊόντα από τα καταστήματα (π.χ., με την αγορά ενός προϊόντος χαρίζεται ένα άλλο προϊόν ίσης αξίας, ανταλλαγή εποχιακών αγορών με άλλες συλλογές κ.ά.).
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Sephora Μαρινόπουλος, η οποία έχει ανακοινώσει ότι με την αγορά ενός καλλυντικού χαρίζει ένα άλλο ίσης αξίας της ίδιας μάρκας. Επιπρόσθετα και η εταιρεία επίπλων SΑΤΟ ακολουθεί την ίδια πρακτική προώθησης των προϊόντων της. Ετσι, με την αγορά ενός προϊόντος της χαρίζει στους καταναλωτές άλλο ένα ίσης αξίας, όπως επισημαίνει σε σχετικά προωθητικά μηνύματα. Στο «παιχνίδι» των πρακτικών προώθησης αρχίζουν να μπαίνουν και οι αλυσίδες ηλεκτρικών- ηλεκτρονικών ειδών.
Στο πλαίσιο αυτό η εισηγμένη Ηλεκτρονική Αθηνών, μία συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας, προσφέρει σε υφιστάμενους πελάτες της εκπτώσεις άνω του 20% σε μεγάλη μερίδα της «γκάμας» των προϊόντων που διαθέτει.
Στις πιο ιδιαίτερες προσφορές εντάσσεται και η παλαιότερη πρωτοβουλία της αλυσίδας καταστημάτων ένδυσης Ρrince Οliver, η οποία είχε λανσάρει το πρόγραμμα ανταλλαγής, σύμφωνα με το οποίο οι καταναλωτές μπορούσαν να επιστρέψουν τα φθινοπωρινά και χειμερινά είδη και να αγοράσουν προϊόντα ίσης αξίας ανοιξιάτικης ή καλοκαιρινής συλλογής, με έκπτωση 40%.
Επίσης, τα πολυκαταστήματα μόδας και ομορφιάς Νotos Galleries είχαν λανσάρει παρόμοια καμπάνια, βάσει της οποίας οι πελάτες, αν επέστρεφαν τις καλοκαιρινές αγορές τους, θα μπορούσαν να αγοράσουν χειμερινά είδη με έκπτωση 33%.
Ακόμη, τα καταστήματα οικιακών ειδών Ανδρεάδης έχουν κατά καιρούς υλοποιήσει προσφορές τύπου «πληρώνεις ένα προϊόν, παίρνεις δύο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου