Ο διοικητής του Νοσοκομείου Λοιμωδών της Θεσσαλονίκης Πέτρος Σερίδης ανακοίνωσε ότι ένα παιδί περιλαμβάνεται μεταξύ των νοσηλευόμενων στο νοσοκομείο, για τους οποίους έχει ταυτοποιηθεί εργαστηριακά ότι πάσχουν από τον ιό του Δυτικού Νείλου. Σύμφωνα με τον κ. Σερίδη η κατάσταση της υγείας του παιδιού, αλλά και των υπόλοιπων νοσηλευόμενων από τον ιό του Δυτικού Νείλου είναι καλή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου