Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Ακόμα δεν έχουν πάρει το επίδομα οι τρίτεκνοι

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟΝ TSILIADORO
Δεν ξέρουμε αν οφείλεται στην θερινή ραστώνη ή κρύβεται κάτι από πίσω, είναι γεγονός όμως πως ο ΟΑΕΔ δεν έχει ακόμα καταβάλει στους τρίτεκνους το διμηνιαίο επίδομα που προβλέπετε. Αυτό τουλάχιστον κατήγγειλαν δύο δικαιούχοι στον tsiliadoro και δεν έχουμε λόγω να μην τους πιστέψουμε. Αν πάντως η κυβέρνηση σχεδιάζει να κόψει και αυτό το βοήθημα -"ανάσα" για πολλές οικογένειες- τότε είναι τουλάχιστον κοινωνική αναλγησία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου