Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Η Τζούλια τα έβαλε με την Ελλάδα

τζούλια1ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ FACEBOOK

Τι έπαθε το κορίτσι αυτό που έχει φάει ψωμί από την Ελλάδα; Έχει εκτεθεί σε μεγάλο βαθμό με την επιλογή της να παίξει σε τσόντα; Έχει γεμίσει τους τραπεζικούς λογαριασμούς της και τώρα το παίζει Πολίτης της Αυστρίας;
Εγώ καταλαβαίνω πώς επιδιώκει να ξεχάσει όσα έκανε πριν λίγους μήνες με Γάλλους Μαύρους καραφλούς και μαλλιάδες σε ταινίες πορνό…και να κάνει άλλη μια αρχή...
Καταλαβαίνω-και ίσως εγώ να το ξεχάσω-αλλά φταίω αν χτυπήσω το όνομά της στο διαδίκτυο και όλο και κάτι βρίσκω που μου θυμίζει εκείνη…εκείνη…εκείνη! Αυτή τη φορά η Τζούλια τα έβαλε μάλλον με την φάρα μας. Ανάρτησε στη σελίδα της στο Facebook ένα κείμενο….κράμα φιλοσοφίας και …μαλακίας…Διαβάστε το!
Πω πω όλο μαλακίες γράφουν στην Ελλάδα !!!! Εώς ποτε θα καταλάβουν..οι “μικροί” άνθρωποι ότι τα ψέμματα τους,κ οι κακίες τους είναι μη υπολογίσιμες !!!
Δυστυχώς η μ@@@@@@ πάει σύννεφο, σ αυτη τη μη αξιοκρατική κ πλέον παρακμιακή χώρα που όλη η Ευρώπη θεωρεί !!!
Ως Αυστριακός πολίτης πλέον κ όχι ως Έλληνας..δεν έχω ουδεμία σχέση με Αυτή τη χώρα, κ ως γνωστόν σας γράφω ΌΛΟΥΣ στα @@@@@@@@ μου !!!!!!! Χαχαχαχαχα.
Ως προς απάντηση μου, κ όχι ως ενδιαφέρον!
Πηγή: gossip-tv.gr
Σχετικά άρθρα
Τζούλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου